8
رئیس سازمان جهادکشاورزی استان خبر داد:

بهره برداری از بزرگترین گاوداری مولد شیری در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 25768
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
بهره برداری از بزرگترین گاوداری مولد شیری در آذربایجان شرقی
رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از بهره برداری از بزرگترین گاوداری مولد شیری استان در بخش مهربان شهرستان سراب تا پایان سال با اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال خبر داد.

اکبر فتحی در حاشیه بازدید از گاوداری در حال ساخت ۲ هزار راسی فائزی پور در شهرستان سراب اظهار کرد:  این پروژه پیشرفت خوبی داشته با پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی ،  امیدوارم تا پایان سال به بهره برداری برسد.

وی با بیان اینکه این واحد روزانه ۴۰ تن شیر تولید خواهد کرد، افزود: با بهره برداری کامل از بزرگترین گاوداری مولد شیری آذربایجان شرقی در شهرستان سراب شاهد افزایش سالیانه ۱۲ هزارتنی شیرخام و ۵۰۰ تن گوشت قرمز در استان خواهیم بود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه با راه اندازی این طرح زمینه اشتغال ۸۰ نفر به طور مستقیم و ۲۴۰ نفر به صورت غیرمستقیم فراهم خواهد شد، گفت: علاوه بر آورده شخصی سرمایه گذار، ۶۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیز از سوی بانک کشاورزی برای طرح فوق مصوب شده است.

وی با بیان اینکه بهار سال ۹۹ پروانه تاسیس این واحد شیری صادر شده و در حال حاضر شاهد ساخت تاسیسات آن هستیم، ادامه داد: این طرح گاوداری با یک هزار راس گاو شیری مولد و در سطح یک هکتار ساخته شده است که برای تامین علوفه آن ۴۰ هکتار زمین اختصاص یافته است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، به نقل از روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی استان، فتحی ادامه داد: لازم می دانم از همراهی فرماندار و معاون محترمشان و سایر مسئولین شهرستانی و از همکاران خودم در شهرستان سراب و بخش مهربان قدردانی کنم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=25768

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.