5
استاندار آذربایجان شرقی:

اقتدار و عظمت امروز جمهوری اسلامی مرهون دفاع مقدس است

  • کد خبر : 25862
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
اقتدار و عظمت امروز جمهوری اسلامی مرهون دفاع مقدس است
استاندار آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت فرارسیدن سالگرد آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس، اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی را مرهون دفاع مقدس دانست و فرهنگ آن دوران را روشنی‌بخش ملت ایران در گام دوم انقلاب عنوان کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن ، متن پیام دکتر محمدرضا پورمحمدی به شرح زیر است:دفاع مقدس زیباترین جلوه ایثار، تجلی عمیق‌ترین معنای اخلاص و تلفیق شعور دینی با شور غیرتمندی است که بهترین جوانان و مقرب‌ترین بندگانِ روزگار آن را آفریدند و از این مسلخ، راهی برای خودسازی، استقلال و اعتماد به نفس خلق کردند.

به یقین اقتدار و عظمت امروز جمهوری اسلامی مرهون دفاع مقدس و جنگ هشت سالۀ حق علیه باطل است؛ رویدادی که همچون نگینی درخشان تا همیشه بر تارک تاریخ این کشور خواهد درخشید و همچون چراغی فروزان، راه های پر پیچ‌وخم فردا را روشن خواهد کرد.

امروز نیز در گام دوم انقلاب با الهام از فرهنگی که جوانان مخلص با تاسی از آن، چهار دهه پیش هیمنه پوشالی استکبار را لگدمال نموده و با او مقابله کردند، می‌توانیم همچنان از ارزش‌ها و آرمان‌های الهی پاسداری نموده و مشعل سعادت و امید رهایی ملت‌های ستمدیده را روشن نگه داریم.

اینجانب با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، شهدای والامقام لشکر سرفراز عاشورا، بویژه رزمندگان و جانبازان عزتمند استان آذربایجان شرقی، از ایثارهای خانواده‌های معظم آنان قدردانی نموده از درگاه ایزد منان برای همه ملت بزرگ ایران و بویژه مردم بصیر و زمان‌شناس استان توفیق الهی مسئلت می‌کنم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=25862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.