5

سرپرست جدید مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تبریز معرفی شد

  • کد خبر : 25940
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹
سرپرست جدید مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تبریز معرفی شد
در مراسمی با حضور رئیس مرکز علمی کاربردی خانه کارگر کشور، دکتر مسلم اورنگی به عنوان سرپرست جدید مرکز علمی کاربردی خانه کارگرتبریز معرفی شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن ، احمد محجوب، رییس مراکز علمی کاربردی خانه کارگر کشور در این مراسم با اشاره به سیاست خانه کارگر مبنی بر توسعه آموزش اظهار کرد: اکنون ۲۰ مرکز علمی کاربردی در خانه‌های کارگر سراسر کشور فعال هستند.

وی، با تاکید به روند کاهش دانشجو در کشور گفت: با وجود آنکه روند کاهشی در پذیرش دانشجو در کشور وجود دارد، به واسطه عملکرد مناسب مراکز علمی کابردی خانه کارگر، فعالیت برخی از این مراکز از جمله مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تبریز چشمگیر بوده است.

کریم صادق زاده، دبیر اجرایی و مجری طرح‌های آموزشی خانه کارگر تبریز نیز در این مراسم با اشاره به نقش آموزش در توسعه‌ی بخش تولید و صنعت گفت: خانه کارگر تبریز با توجه به سیاست‌های کلان تشکیلاتی، آموزش را در اولویت کاری خود قرار داده و خدمات شایسته و قابل توجهی را به جامعه‌ی شریف کارگری ارائه داده است.

وی افزود: طی سال‌های اخیر برنامه‌های خانه کارگر تبریز، فعالیت‌های آموزشی خود را به طور بی‌وقفه ادامه داده و توسعه یافته است.
روابط عمومی خانه کارگر تبریز، گفتنی است که در پایان این مراسم، مسلم اورنگی به عنوان سرپرست جدید مرکز علمی کاربردی خانه کارگر تبریز معرفی و از خدمات مهدی صادق زاده نیز تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=25940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.