4

انتشار فراخوان ثبت نام در بیست و پنجمین دوره انتخاب صادرکنندگان برگزیده آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 26193
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵
انتشار فراخوان ثبت نام در بیست و پنجمین دوره انتخاب صادرکنندگان برگزیده آذربایجان شرقی
بر اساس انتشار فراخوان بیست و پنجمین دوره انتخاب صادرکنندگان برگزیده آذربایجان شرقی در سال 1400 ، مهلت ثبت نام در این رویداد تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه جاری است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن ، براساس اعلام معاونت توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران و لزوم شرکت اتحادیه‌های صادراتی، جامعه تولید کنندگان و صادرکنندگان، تجار و بازرگانان در بیست و پنجمین دوره انتخاب صادرکنندگان برگزیده استانی در سال جاری، متقاضیان می‌توانند به سامانه سازمان توسعه تجارت به نشانی tpo.ir/proexp1400 مراجعه کنند.

در این سامانه، با مطالعه دقیق شرایط، ضوابط و معیارها و سپس تکمیل فرم‌های مربوطه براساس هریک از گروه‌های کالایی، نسبت به ثبت نام الکترونیکی از طریق مراجعه به وب سایت یاد شده از روز یکشنبه ۲۸ شهریورماه تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه اقدام کرده و نسبت به ارائه اصل مدارک و مستندات خود از روز شنبه سوم مهرماه حداکثر تا ۲۸ مهرماه سال جاری به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان جهت طرح در کارگروه انتخاب صادرکنندگان برگزیده اقدام شود.

افراد حقیقی و حقوقی که تا تاریخ‌های یاد شده ثبت نام و مستندات خود را ارائه نکنند و یا مستندات مندرج در سامانه را تکمیل نکنند، مستنداتشان قابل بررسی نخواهد بود.

روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، در این اطلاعیه تاکید شده است که با توجه به محدودیت‌های زمانی، تاریخ‌های یاد شده جهت ثبت نام تمدید نخواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=26193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.