4

سپاه هشترود ۱۰۰ عنوان برنامه برای گرامیداشت دفاع مقدس برگزار می‌کند

  • کد خبر : 26003
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۵۲
سپاه هشترود ۱۰۰ عنوان برنامه برای گرامیداشت دفاع مقدس برگزار می‌کند
فرمانده سپاه ناحیه هشترود گفت: این نهاد بیش از ۱۰۰ عنوان ویژه‌برنامه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار می‌کند که غبارروبی مزار شهدا، تجلیل ایثارگران و توزیع بسته معیشتی از جمله آنهاست.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن ، سرهنگ «مالک ناجی» روز پنجشنبه علاوه بر حفظ و گرامیداشت ارزش‌های دفاع مقدس از طریق فضای مجازی، به دنبال بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی مردم با تکیه بر رفع مشکلات آنها هستیم.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گروه‌های سیار واکسیناسیون با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان طرح تزریق روستا به روستا را راه‌اندازی می‌کنند.

وی دیدار فرماندهان و بسیجیان با امام جمعه شهرستان، برگزاری یادواره‌های شهدا، تجلیل از بسیجیان و رزمندگان، برگزاری میز خدمت، نواختن زنگ مقاومت، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی، برگزاری گشت‌های محله‌محور ، اهدای بسته‌های معیشتی و لوازم‌التحریر به خانواده‌های بی‌بضاعت و اردوهای جهادی همگام با کشاورز را از جمله برنامه‌های این هفته در هشترود عنوان کرد.

وی همچنین اظهارداشت: دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ کشورمان محسوب می‌شود که دستاوردهای زیادی نیز به همراه داشت زیرا ملت ایران با اتکا به قدرت داخلی نگذاشت یک وجب از خاک وطن به دست بیگانگان بیافتد و یک تجربه موفق و بزرگ برای ملتی بود که باید روی پای خود بیاستد.

وی افزود: در مکتب دفاع مقدس با تکیه بر همین تجربه مردان بزرگ رشد کردند و سبک مدیریتی آن دوران که همان ورود به قلب‌های نیروها و فرماندهان بود را به دنیا معرفی کردند.

سرهنگ ناجی ادامه داد: به همین دلیل دشمن امروزه به دنبال تحریف دفاع مقدس است و باید با استفاده از رزمندگان آن دوران به شبهه‌ها پاسخ داده شود.

هفته دفاع مقدس که در تقویم به هفته آغازین جنگ ایران و عراق اطلاق می‌شود، از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ادامه می‌یابد؛ در تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۵۹۹ رژیم بعثی عراق با برنامه‌ریزی قبلی و به منظور برانداختن نظام تازه تاسیس جمهوری اسلامی ایران، جنگ وسیعی را علیه کشورمان آغاز کرد.

رییس‌جمهوری عراق در آن با حاضر شدن در مقابل دوربین‌های تلویزیونیِ عراق، قرارداد ۱۹۷۵ الجزایر را پاره، و تجاوز رژیم بعثی عراق به خاک کشورمان را آغاز کرد؛ آغازی که پایانش هشت سال طول کشید و نتیجه‌ای جز ناکامی برای این رژیم بعثی نداشت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=26003

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.