16

۱۷۵ زندانی آذربایجان‌غربی آزاد شدند

  • کد خبر : 26082
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
۱۷۵ زندانی آذربایجان‌غربی آزاد شدند
رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: ۱۷۵ زندانی جرایم غیر عمد همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس از زندان‌های این استان‌ آزاد شدند که از این تعداد ۸۵ نفر زندانی در ارومیه بودند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن ، ناصر عتباتی چهارشنبه شب در آیین آزادی زندانیان در ارومیه اظهار داشت: موضوع پیشگیری از وقوع جرم در جامعه مورد توجه باشد ‌و همه باید در کنار کار فرهنگی در جامعه به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و محکومان مالی پای کار بیاییم.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات اقتصادی خانواده های زندانیان جرایم غیر عمد که به شدت در مضیقه هستند،  کمک کنیم

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: ارتقای آموزش‌های فرهنگی و تربیتی در جامعه یکی از موثرترین عوامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری است.

عتباتی با اشاره به رشادتهای رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس،  افزود: همانطور که همه ما در دفاع مقدس با اتحاد و همبستگی سبب شکست دشمنان شدیم در آزادگی زندانیان نیز مشارکت کنیم زیرا  آزادی یک زندانی رضایت اهل بیت (ع) و خداوند متعال را در پی دارد.

وی اضافه کرد: باید از ظرفیت رسانه ها نیز برای ترویج فرهنگ کمک رسانی به آزادی زندانیان به ویژه در استان آذربایجان غربی استفاده بهینه کرد.

در پایان این آیین حکم آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و مالی که به همت خیران،  ستاد دیه و دستگاه قضایی آذربایجان غربی محکومیت آنها پرداخت شده بود توسط رییس کل دادگستری استان و جمعی از مسوولان حاضر به آنها داده شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=26082

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.