5
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری خبر داد:

واحدهای صنفی آلاینده و کارگاه‌های آبکاری تبریز به خارج از شهر انتقال می‌یابند

  • کد خبر : 26214
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
واحدهای صنفی آلاینده و کارگاه‌های آبکاری تبریز به خارج از شهر انتقال می‌یابند
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز از انتقال واحدهای صنفی آلاینده و کارگاه‌های آبکاری، موضوع بند ۲۰ جدول مشاغل و صنوف مزاحم، به خارج از شهر و استقرار در شهرک‌های صنعتی خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن ، ابراهیم محمدی در جلسه ساماندهی واحدهای صنفی آلاینده با حضور رئیس اداره حفاظت محیط زیست تبریز، رئیس اداره نظارت و پایش، مدیر امکان‌سنجی شهرک‌های صنعتی و اعضای اتحادیه آینه و آبکاران، اظهار کرد: فاضلاب‌های حاصل از فعالیت صنوف آبکاری به لحاظ وجود فلزات سنگین و میزان تأثیرگذاری بالا بر حوزه‌های آبی بسیار خطرناک و تهدیدی جدی برای سلامت شهروندان است.

وی با اشاره به مشکلات و عوارض ناشی از این واحدها برای سلامتی شهروندان، بر تسریع انتقال آن‌ها به خارج از شهر و استقرار در شهرک‌های صنعتی تاکید کرد.

وی با تاکید بر این‌که هیچ واحد صنفی آلاینده و مزاحمی در سطح شهر مجاز به فعالیت نیست و با واحدهای غیرمجاز، برخورد قضایی انجام خواهد گرفت، اعلام کرد: در این نشست مقرر شد تا کارگاه‌های آبکاری مجاز و غیرمجاز توسط اتحادیه آبکاران شناسایی و با ارسال لیست تکمیلی به سازمان معرفی شوند.

روابط عمومی شهرداری تبریز، محمدی افزود: با هماهنگی اتحادیه آبکاران و طلافروشان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان، مقرر شد تل جلسه‌ای با اولویت تعیین زمین کارگاهی و در صورت امکان ایجاد شهرک تخصصی آبکاران در هفته آینده تشکیل شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=26214

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.