9

کشف مواد مخدر و ۵ دستگاه ماینر از کارگاه بلوک سازی در مراغه

  • کد خبر : 26268
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۱
کشف مواد مخدر و ۵ دستگاه ماینر از کارگاه بلوک سازی در مراغه
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف ۷۰۰ گرم تریاک و ۵ دستگاه ماینر غیر مجاز قاچاق در یک عملیات پلیسی از یک کارگاه تولید بلوک سیمانی خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریز من ، توحید فارسی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در کارگاه خود اقدام به خرید فروش مواد مخدر و همچنین فعالیت غیر قانونی در استخراج ارز دیجیتال می کند موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران پس از هماهنگی لازم قضائی در یک عملیات ویژه ضمن شناسایی فرد مورد نظر در بازرسی از کارگاه مذکور و مخفیگاه متهم مقدار ۷۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک به همراه ترازوی توزین و چند قلم اقلام ممنوعه و همچنین تعداد ۵ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

وی افزود: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ فارسی در پایان برخورد با مفسدان اقتصادی و قاچاقچیان را از اهداف پلیس عنوان کرد و افزود: با عنایت به اهمیت ارتقاء نظم و امنیت جامعه و پیشگیری از هرگونه اقدامات سوء برهم زنندگان نظم و امنیت و اطلاع از هرگونه اقدامات مجرمانه سریعاً از طریق سامانه ارتباطی مردم با پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی نمایند تا در کمترین زمان با مجرمان و ناهنجاری های اجتماعی برخورد قاطع شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=26268

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.