3
فرمانده سپاه عاشورای استان در یاوداره شهدای آبروی محله؛

تشخیص به موقع و زمان‌شناسی از خصوصیات رزمندگان انقلاب است/ جوانان جبهه مقاومت با خون خود چهره پلید داعش را نمایان کردند

  • کد خبر : 26661
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱
تشخیص به موقع و زمان‌شناسی از خصوصیات رزمندگان انقلاب است/ جوانان جبهه مقاومت با خون خود چهره پلید داعش را نمایان کردند
فرمانده سپاه عاشورای استان گفت: هجرت مقدمه جهاد، جهاد مقدمه شهادت و شهادت هم مقدمه رسیدن به خدا است.
  • به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سردار عابدین خرم در یادواره شهدای آبروی محله که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار می شود اظهار داشت: همه شهدای انقلاب، این مسیر هجرت، جهاد، شهادت و در نهایت لقاء‌الله را طِی کرده‌اند.
    وی با بیان اینکه چون هدف ما در جنگ هشت ساله مقدس بود گفت: برای همین به آن دوران دفاع مقدس می‌گوییم چون هدف و انگیزه همه رزمندگان، الهی بود.
    فرمانده سپاه عاشورای استان ادامه داد: خوشبختانه حرکت شهدای ایران اسلامی به عنوان الگو و اسوه همه آزادیخواهان و استکبار ستیزان جهان تبدیل شده است و هر جا که مقاومتی علیه باطل است، به برکت خون شهیدان دفاع مقدس است.
    وی گفت: مقاومت و تسلیم‌ناپذیری رزمندگان انقلاب شکوهمند اسلامی هم همان امتداد و ادامه مکتب عاشورا بود و در واقع می توان گفت که همه این مقاومتها و آزادیخواهی‌ها، نشأت گرفته از مکتب انسان‌ساز و سربلند عاشورا است.
    سردار عابدین خرم در ادامه، معرفت، اطاعت از ولی‌فقیه، زمان‌شناسی و شعور را از شاخصه های اصلی رزمندگان مقاومت دانست و گفت: اگر معرفت و شناخت نباشد نمی توان پرچم و هدف گروهکی تروریستی مثل داعش را که در ظاهر شعار اسلام دارد و به خیال خود برای احیاء اسلام قیام کرده است را تشخیص داد.
    وی گفت: جوانان و انقلابیون ایرانی در همان روزهای اول، با تشخیص و درایت خود، نه تنها قول ظواهر و شعارهای چنین گروهک‌های کثیف را نخوردند بلکه با حضور در آن سوی مرزها، به مردم دیگر کشورها هم در شناخت نیات پلید و شوم داعش، کمک کردند.
    فرمانده سپاه عاشورای استان با بیان اینکه باید شور همراه با شعور باشد گفت: یک رزمنده و انقلابی، در کنار اینکه شور و اشتیاق جنگیدن با کفر و استکبار را دارد، شعور و فهم عمیقی هم باید داشته باشد تا در جنگ روانی دشمن گرفتار نشود.
    وی در ادامه امنیت مثال‌زدنی کشور در منطقه‌ای که سرتاسر نا امنی و جنگ است را مدیون فداکاری جوانان جبهه مقاومت و شهدای مدافع حرم دانست و گفت: این جوانان با معرفت، با فدا کردن جان و مال خود و با حضور تأثیر گذار در هزاران کیلومتر آنطرف‌تر، اجازه نفوذ جریانهای تکفیری و تروریستی به خاک مقدس ایران را نمی دهند.
لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=26661

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.