3

مدیرعامل ایران‌ ایر استعفا کرد

  • کد خبر : 26584
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
مدیرعامل ایران‌ ایر استعفا کرد
درحالی که هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در وضعیت نامناسبی به سر می برد، مدیرعامل ایرلاین ملی طی نامه‌ای به رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی استعفا کرده است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن ، علیرضا برخور در نامه‌ای به رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی خواستار تجدیدنظر در ادامه مسئولیت مدیرعاملی خود در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) در راستای اجابت خواسته تعدادی از کارکنان هما شده است.
برخور در این نامه با اشاره به مشکلات ایران ایر طی یک دهه اخیر و برخی حواشی روزهای اخیر و ناتوانی در اجرای خواسته کارکنان هما، از وزیر راه درخواست کرده پس از اتمام پروازهای اربعین حسینی به ماموریتش در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران پایان دهد. هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران طی سال‌های اخیر با مشکلات متعدد مالی مواجه بوده و در دوره‌هایی با استقراض از سایر زیرمجموعه‌های وزارت راه و شهرسازی حقوق پرسنل خود را پرداخت کرده است.

برخور اواخر خرداد ماه امسال طی احکامی ۷ انتصاب در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام داد که یکی از آنها انتصاب “مسئول پیگیری‌های ویژه مدیرعامل” بود. انتصاباتی که به نظر می‌ رسد پس از ۴ ماه خروجی چندانی برای ایران ایر و مدیرعامل آن نداشته است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=26584

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.