5

نواخته شدن زنگ ایثار در مدارس آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 26625
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
نواخته شدن زنگ ایثار در مدارس آذربایجان شرقی
زنگ مقاومت و ایثار همزمان با هفته دفاع مقدس امروز در مدارس آذربایجان شرقی نواخته شد.
به گزارش آژانس خبری تبریزمن ، فرمانده سپاه عاشورا در آیین نمادین به صدا درآمدن زنگ ایثار در مدرسه فردوسی تبریز گفت: ایمان ، قلم و علم و همچنین وحدت و انسجام از مولفه های مهم قدرت است که دانش آموزان عزیز به این مولفه ها مجهز هستند.
سردار خرم افزود: ایران اسلامی امروز با قدرت و توان بالا و با داشتن تمام مولفه های قدرت در مقابل دشمنان اسلام ایستاده است.
 وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان در شروع سال تحصیلی جدید در واقع رزمایش بزرگ علمی خود را آغاز کردند و با این زنگ مقاومت و ایثار برای اعتلای فرهنگ ایثار و پیشرفت جامعه باید بیش از پیش تلاش کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی هم زنگ مقاومت را زنگ قدرت و اقتدار، آزادی و آزادگی، وفاداری به آرمانهای انقلاب اسلامی و تربیت نسل آینده انقلاب و اقتدار و مقاومت این نسل خواند و افزود: مدرسه، دانش آموز و معلم امروز نقش بسیار ارزنده ای در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ دفاع دارد.
پاشایی تصریح کرد: هر کشوری که اسطوره های خود را از یاد ببرد قطعاً به اسطوره های بیگانگان پناه می برد و سرنوشت کشوری که به بیگانگان در حوزه الگو و اسوه پناه می برد ویرانگر و خانمان سوز است.
لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=26625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.