5
همزمان با حاشیه سازی برخی چهره ها

آیا مدیرعاملی بهتاج در تراکتورسازی غیرقانونی است؟

  • کد خبر : 26546
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
آیا مدیرعاملی بهتاج در تراکتورسازی غیرقانونی است؟
طی روزهای اخیر برخی رسانه های استان از ایوب بهتاج همچنان به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان یاد می کنند. اینکه بالاخره بهتاج مدیر دولتی است یا مدیر خصوصی جای بحث دارد و باید مالک باشگاه تراکتورسازی و نیز ایوب بهتاج در این خصوص پاسخگوی افکار عمومی باشند. همچنین از دستگاه های نظارتی انتظار میرود نسبت به انتصاب آقای بهتاج به سمت مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی اظهار نظر نمایند.

سرویس ورزشی تبریزمن؛ ایوب بهتاج چندی پیش به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی معرفی شد، در حالی که هنوز برخی رسانه ها از وی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان یاد می کنند.

? به گزارش تبریزمن، نظر به اصل ۱۴۱ قانون اساسی و قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل، کارکنان دولت نمی توانند به ریاست یا عضویت هیأت مدیره یا مدیریت عاملی انواع شرکت‌های خصوصی تعیین شوند.

? قابل توجه است که ممنوعیت یادشده با ممنوعیت مذکور در مبحث سهامدار بودن متفاوت است. کارمند می تواند دارای سهام باشد و تحت شرایطی فقط شرکت مذکور حق معامله با دستگاه‌های دولتی ندارد ولی در ممنوعیت مبحث عضویت در هیأت مدیره یا مدیریت عاملی کارمند تحت هیچ شرایطی نمی تواند به سمت‌های مذکور تعیین شود.

به این ترتیب باید مالک باشگاه تراکتورسازی و نیز ایوب بهتاج در این خصوص پاسخگوی افکارعمومی باشند.

? همچنین از دستگاه های نظارتی انتظار میرود نسبت به انتصاب غیر قانونی آقای بهتاج به سمت مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی اظهار نظرکنند.

امید است مدیران ارشد استانی و یا مدیرکل فعلی یا سابق ورزش و جوانان استان جوابگوی این سوالات باشه و بجای فرافکنی بصورت شفاف با مردم صحبت کند.

?قابل توجه هواداران گرامی تراکتور:

طبق شنیده ها طی دو هفته گذشته وزیر ورزش با کناره گیری بهتاج از اداره کل ورزش و جوانان مخالفت نموده است و درحال حاضر اقای بهتاج دو شغله میباشند و این میتواند برای تراکتور در آینده نزدیک مشکلات قانونی فراوانی داشته باشد.

تراکتور سالهاست که وجود دارد ولی اسمها همیشه آمده و رفته اند….

یاشاسن آذربایجان
یاشاسین تراکتور
یاشاسین حق طلب لر

هواداران و رسانه ها همچنان منتظر پاسخگویی به شبهات قانونی هستند…

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=26546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.