3
فاجعه در فوتبال آذربایجان زیر سایه بی کفایتی مدیران ورزش استان

براستی چه کسی مسئول امنیت بازیکنان بود؟

  • کد خبر : 26774
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷
براستی چه کسی مسئول امنیت بازیکنان بود؟
سرویس ورزشی تبریزمن: هر از گاهی در فضای مجازی از درگیری در مسابقات ورزشی از جمله فوتبال در استان های کم برخوردار کشور منتشر میشد که حالا در سایه بی کفایتی و ناکارامدی مفرط مسئولان ورزش استان یکی از خونین ترین مسابقات فوتبال بیخ گوشمان در مرند رقم میخورد که نتایج فاجعه باری در پی داشته است

به گزارش تبریزمن، روز سه شنبه (ششم مهر۱۴۰۰) دو تیم باران اسپورت مرند و ارس تجارت تبریز در قالب مرحله نیم نهایی لیگ جوانان استان آذربایجان شرقی به میزبانی استادیوم تختی مرند به مصاف هم رفتند و داستان از جایی شروع شد که در دقیقه ۸۰ در شرایطی که تیم ارس تجارت تبریز با نتیجه سه بر صفر پیش بود هواداران باران اسپورت مرند با چاقو و قمه به بازیکنان ارس تجارت تبریز حمله ور شدند

در نتیجه درگیری شدیدی که در غیاب نیروهای امنیتی و حراستی رخ داد، ۷ زخمی راهی بیمارستان شدند که ۴ نفر سرپایی درمان شده و ۳ نفر در بیمارستان امام رضای تبریز بستری شدند. در این میان اما در کمال تاسف یکی از بازیکنان ارس تجارت تبریز بخاطر شدت جراحات، بینایی خود را کاملا از دست داده است.

حالا این سوال مطرح میشود که هیات فوتبال استان و اداره ورزش و جوانان به عنوان متولیان ورزش بر چه اساسی اقدام به برگزاری مسابقه فوتبال بدون حضور نیروهای امنیتی کرده اند؟!

حراست ورزشگاه چگونه اجازه داده تا تعدادی از هوادار با اقلام ممنوعه وارد محیط ورزشی شوند.

مرد اول مدیریت فوتبال استان با چند دهه ریاست ناکارآمد و بی ثمر بر فوتبال آذربایجان به عنوان یکی از مسیولین این رویداد تلخ که به فاجعه از دست رفتن بینایی یک جوان و تغییر سرنوشتش ختم شد باید پاسخگوی افکار عمومی و جامعه فوتبال باشد که چگونه با وجود محدودیت کرونا یک مسابقه رسمی فوتبال با حضور هواداران قمه بدست و بدون رعایت اصول امنیتی برگزار شده است.

مدیران ورزش و جوانان باید جوابگوی این فاجعه تلخ در شهرستان مرند باشند و باید نقش نیروهای امنیتی و حراستی از سوی متولی ورزش استان دقیقا مشخص شود.

براستی مگر دوران توحش و قمه کشی در ایران متمدن به پایان نرسیده که در یکی از شهرستان های آذربایجان باید شاهد این ماجرا ها باشیم؟؟

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=26774

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.