14

دادستان جدید بناب معرفی شد

  • کد خبر : 26690
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
دادستان جدید بناب معرفی شد
مراسم معارفه محمدجلیلی، دادستان جدید بناب با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستان در بناب برگزار شد.

به گزارش آژانس خبری تبریز من ، شهریار فتحی، فرماندار شهرستان بناب در مراسم تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان که با حضور معاون قضائی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی، برگزار شد، افزود: شهرستان بناب با جمعیتی بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر، به دلیل برخورداری و داشتن واحدهای تولیدی و صنعتی بالا به عنوان شهرستانی مهاجر پذیر شناخته می‌شود که این مسئله موجب ایجاد مسائل و مشکلات اجتماعی و قضایی مخصوصی شده است.

وی ادامه داد: حل این مسائل نیازمند انسجام بالای قضایی و تسلط و اشراف کامل بر مسائل است که خوشبختانه این امر مهم به صورت کامل در مجموعه دستگاه قضایی شهرستان وجود دارد.

وی گفت: علیرضا دهقان دادستان سابق به دلیل بهره مندی از فضائل اخلاقی ممتاز، توان مدیریتی بالا، شجاعت و خیرخواهی همواره بهترین تصمیمات را اتخاذ کرده‌اند که موجب ایجاد آرامش خاطر در شهروندان و نظم و امنیت شهرستان و کمک و همراهی به شورای تامین شهرستان شده است.

فتحی ضمن آرزوی موفقیت برای دهقان دادستان سابق، محمدجلیلی دادستان جدید را جوانی توانمند و با پشتکار دانست و گفت: تجربه نشان داده است هرگاه به جوانان اعتماد کرده‌ایم موفق بوده‌ایم که این جوان ضمن برخورداری از نشاط و شادابی جوانی، دارای تجربیات مهم در حوزه قضایی هستند که طبیعتا منشا خیر در شهرستان خواهند شد.

هم‌چنین در این جلسه معاون قضایی رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با بیان این‌که همواره خواسته ما از قضات و کارکنان دستگاه قضایی برخورد همراه با احترام با مردم است گفت: متاسفانه تعداد پرسنل و نیروی دستگاه قضایی پایین بوده و به دلیل حجم بالای پرونده‌های قضایی روند رسیدگی به پرونده‌ها گاها زمانبر شده و حتی همکاران ما در دستگاه قضایی در خارج از وقت اداری برای انجام کارهای مردم در محل کار خود می‌مانند.

احمد موقری، وضعیت کنونی دادگستری شهرستان بناب را موفق دانسته و افزود: همکاری مردم در سطح شهرستان بناب با مجموعه دستگاه قضایی بسیار خوب بوده است و از همکاران خود می‌خواهیم حداکثر تلاش خود برای احقاق حقوق مردم را انجام دهند.

گفتنی است؛ در این مراسم از خدمات علیرضا دهقان تقدیر و محمد جلیلی به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب منصوب شد.

محمد جلیلی در سوابق خود به مدت هفت سال قاضی شعبه کیفری دادگستری بناب بوده است و هم‌چنین علیرضا دهقان بعد از هفت سال خدمت در پست دادستانی شهرستان بناب به دادگاه یک کیفری آذربایجان شرقی بخش جرایم خشن و مهم ارتقا یافت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=26690

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.