5

معاون سپاه عاشورا: دستاوردهای دفاع مقدس حفظ و به نسل جدید منتقل شود

  • کد خبر : 26673
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶
معاون سپاه عاشورا: دستاوردهای دفاع مقدس حفظ و به نسل جدید منتقل شود
معاون هماهنگ‌کننده سپاه عاشورا ضمن تاکید بر حفظ دستاوردهای دفاع مقدس و انتقال آن به نسل‌ جدید، گفت: تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و مشارکت همگانی در دفاع این میهن اسلامی تنها بخشی از این دستاوردها به شمار می‌رود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن ، سرهنگ الیاس گلمحمدزاده روز چهارشنبه در یادواره ۲۱۶ شهید شهرستان هشترود افزود: دشمن در آن سال‌ها با این تصور که ایران به لحاظ دفاعی ضعیف است، به کشور ما حمله کرد اما با درایت حضرت امام (ره) و جانفشانی‌های آحاد ملت ایران، نتوانستند کاری کنند.

وی افزود: امروز هم اگر دشمنان ذره‌ای احساس کنند که ایران ضعیف شده است، حمله نظامی خواهند کرد اما جمهوری اسلامی اکنون با هدایت رهبری و تلاش جوانان این مرزو بوم دارای قدرت کافی است و دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

معاون سپاه عاشورا: دستاوردهای دفاع مقدس حفظ و به نسل جدید منتقل شود

سرهنگ گلمحمدزاده تصریح کرد: وحدت نیروهای مسلح در ایام دفاع مقدس نیز یکی دیگر از رمزهای پیروزی در میدان جنگ بود و امروز نیز همچنان این موضوع دارای اهمیت ویژه است.

وی ادامه داد: طی دوران دفاع مقدس رزمندگان ساده‌زیست بودند اما متاسفانه بعد از دوران دفاع مقدس خوی اشرافی‌گری را رواج دادند لذا بر همه ما واجب است تا فرهنگ ساده‌زیستی را در جامعه گسترش بدهیم.

سرهنگ گلمحمدزاده تاکید کرد: همانطوری که وظیفه داریم تا از دستاوردهای دوران دفاع مقدس نگهداری کنیم، باید آنها را نیز به نسل جدید منتقل کنیم اما ابتدا باید این دستاوردها به روشنی بین اقشار مختلف مردم تبیین شود.

وی با بیان اینکه دستاوردهای دفاع مقدس بسیار گسترده و متعالی است، خاطرنشان کرد: مسئولان در نظام اسلامی باید به تاسی از رزمندگان و ایثارگران ساده‌زیست و در خدمت مردم باشند نه اینکه مردم پشت در آنان منتطر بمانند.

به گزارش ایرنا یادواره ۲۱۶ شهید گلگون‌کفن هشترود ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور جمعی از ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=26673

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.