12
فرمانده انتظامی شهرستان خبر داد:

کشف ۱۰ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در مراغه

  • کد خبر : 26732
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
کشف ۱۰ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در مراغه
مراغه از کشف ۱۰ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن ، سرهنگ توحید فارسی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر وجود مزرعه ماینر و استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در سه نقطه مختلف در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران به اتفاق ماموران اداره برق پس از هماهنگی‌های لازم قضایی در عملیات ویژه در بازرسی از محل های شناسایی شده تعداد ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ فارسی با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش ریالی دستگاه های کشف شده را ۲ میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرده اند، بیان کرد: در این راستا سه نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله مربوطه به مراجع قضائی معرفی شدند.

پایگاه پلیس آذربایجان شرقی، فرمانده انتظامی شهرستان مراغه خاطرنشان کرد: استفاده از دستگاه‌های ماینر، نیاز به مصرف برق زیادی دارد و فعالیت غیرمجاز مزارع ارز دیجیتال علاوه بر مضرات اقتصادی باعث اخلال در شبکه برق رسانی می شود؛ لذا از مردم عزیز تقاضا می شود برای کمک به اقتصاد و امنیت کشور خصوصاً پیشگیری از اختلال در شبکه برق رسانی، در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله موضوع را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=26732

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.