14

افزایش ۱۵ درصدی پرونده های ورودی به دادگستری بناب

  • کد خبر : 26679
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
افزایش ۱۵ درصدی پرونده های ورودی به دادگستری بناب
رئیس دادگستری بناب با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی پرونده های ورودی در ۶ ماهه نخست امسال گفت: تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به پرونده های قضایی جزو اولویت همکاران ماست.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن ، سعید قاسمی وند روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بناب افزود: به رغم کمبود نیروی انسانی تلاش می کنیم رسیدگی به پرونده ها در اسرع وقت انجام گیرد.

وی سپس ضمن تأکید بر حفظ کرامت انسانی مراجعه کنندگان به دستگاه قضایی شهرستان خاطرنشان کرد: سعی می کنیم با رفتار مناسب با ارباب رجوع، شأن و منزلت دستگاه قضایی حفظ شود.

قاسمی وند همچنین بر لزوم پیشگیری از وقوع جرم و حمایت از رونق تولید تأکید کرد.

رئیس دادگستری بناب در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های علیرضا دهقان، دادستان عمومی و انقلاب سابق شهرستان بناب برای محمد جلیلی، دادستان جدید این شهرستان آرزوی موفقیت کرد.

فرماندار بناب نیز در این آیین گفت: حفظ کرامت انسانی مراجعه کنندگان و مردم داری از خصوصیات بارز مسئولین قضایی و کارکنان دادگستری بناب است.

شهریار فتحی افزود: برقراری نظم و آرامش در شهرستان بناب را مدیون همکاری دستگاه قضایی بخصوص زحمات دادستان عمومی و انقلاب هستیم.

وی تصریح کرد: انصافاً دادستانی در جریان برگزاری انتخابات در زمینه مقابله با خرید و فروش رأی و سایر موضوعات همکاری شایسته ای با اعضای شورای تأمین شهرستان داشت و ضمن ایستادگی در مقابل برخی فشارهای بیرونی، بهترین و منطقی ترین تصمیمات را اتخاذ کرد.

فتحی با اشاره به مهاجرپذیر بودن این شهرستان ادامه داد: توجه به محرومین و برخورد قاطع با ناقضین حقوق مردم باید سرلوحه دادستانی عمومی و انقلاب بناب باشد.

معاون قضایی دادگستری آذربایجان شرقی نیز گفت: در راستای گسترش عدالت و مبارزه با فساد دادستان عمومی و انقلاب باید با قدرت و صلابت با مجرمان برخورد کند.

عزیز امن اللهی با بیان اینکه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و همکارانش با مردم به احترام برخورد کنند و حامی محرومین و مستضعفین بوده و از صدور حکم به جرایم غیرعمد اجتناب کنند، افزود: در عین حال انتظار می رود با افرادی که امنیت عمومی مردم را سلب می کنند و اخلالگر نظام اقتصادی هستند و همچنین آن دسته از مدیران و کارکنانی که با ترک فعل خود سبب لطمه به منافع عمومی مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی می شوند، برخورد قاطع و قانونی به عمل آید.

این مقام قضایی دادگستری آذربایجان شرقی با بیان اینکه شهرستان بناب جزو شهرهای امن استان است؛ اظهار کرد: به رغم کمبود شدید نیروی انسانی در حوزه قضایی و کارمندی با کمترین امکانات بیشترین خدمات را به مردم می دهند که جای تقدیر و تشکر دارد.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری بناب در ۱۱۰ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی و در جنوب این استان واقع شده است

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=26679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.