10
استاندار آذربایجان شرقی:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، وظیفه‌ای همگانی است

  • کد خبر : 26705
  • ۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، وظیفه‌ای همگانی است
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امنیت، آرامش و اقتدار امروز کشور مرهون فداکاری شهدا و ایثارگران است، گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه‌ای همگانی است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن ، محمدرضا پورمحمدی با حضور در منزل خانواده شهید حسین بیرام‌زاده در تبریز، با قدردانی از صبر و استقامت همسر و خانواده شهید بیرام‌زاده، گفت: زبان از بیان عظمت کار شهدا و خانواده‌های آنها قاصر است و خداوند بالاترین مقام و منزلت را نصیب این عزیزان کرده است.

وی افزود: پدران و مادران شهدا عزیزترین سرمایه‌های خود را در راه اسلام و انقلاب نثار کرده‌اند و بدون تردید ملت ایران قدر این ایثار و ازخودگذشتگی خانواده‌های شهدا را می‌داند.

فرزند شهید بیرام‌زاده هم در این دیدار به بیان برخی از مسائل و مشکلات جامعه و دغدغه‌های جامعه ایثارگران و خانواده‌های معظم شهدا پرداخت.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان این دیدار با اهدای لوح سپاس از صبر، استقامت و فداکاری همسر گرامی شهید بیرام‌زاده قدردانی کرد.

روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی،شهید حسین بیرام‌زاده در دی ماه ۱۳۶۱ پس از اینکه به اسارت گروهک‌های معاند درآمده بود، زیر شکنجه و آزار این کوردلان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=26705

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.