13
معاون قضایی دادگستری استان:

قضات آذربایجان‌شرقی با روحیه جهادی برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند

  • کد خبر : 26795
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۹:۴۰
قضات آذربایجان‌شرقی با روحیه جهادی برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کنند
معاون قضایی دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: قضات این استان با روحیه جهادی برای حل مشکلات مردم در دستگاه قضایی تلاش می‌کنند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن ، امان‌اله فیض‌الهی، روز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه دادستان شهرستان شبستر با بیان اینکه کار در حوزه قضایی و دادگستری منوط به زمان خاص و اداری نیست، افزود: اگر تلاش شبانه‌روزی در مجموعه دادگستری نباشد، نمی‌توان امور مردم را به خوبی انجام داد.

وی با اشاره به اینکه هر قاضی روزانه به بیش از ۱۰ پرونده رسیدگی می‌کند، اظهار داشت: در دادگستری اگر روحیه جهادی و سیره و روش کار سردار سلیمانی نباشد به طور قطع مشکلات مردم رسیدگی و حل نمی‌شود.

معاون قضایی رییس‌کل دادگستری آذربایجان‌شرقی، دادستانی را از مسوولیت‌های حساس دادگستری نام برد و بیان کرد: جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی، حفظ منابع طبیعی، مبارزه با ساخت و سازهای غیرمجاز و برداشت غیرمجاز از آب‌های زیرزمینی از مهمترین اقدامات دادگستری استان است.

فیض‌الهی یادآوری کرد: حسن خلق و قاطعیت در عمل و تصمیم از جمله شاخصه‌های دادستان سابق شبستر بوده و ادامه این مسیر و ارتقای وضعیت کیفی و کمی و اقدام جهادی در دوره مدیریت جدید ضروری است.

روابط عمومی دادگستری آذربایجان شرقی، گرفتنی است؛ در این مراسم «علی داداش‌زاده» به عنوان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شبستر معرفی و از خدمات ۱۲ ساله قاسم‌زاده قدردانی شد.‌

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=26795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.