9
استاندار آذربایجان شرقی؛

باید رویکردها را تغییر دهیم/ ایران مدرن مدیون آذربایجان است

  • کد خبر : 26827
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
باید رویکردها را تغییر دهیم/ ایران مدرن مدیون آذربایجان است
استاندار آذربایجان شرقی گفت: ما باید رویکردها را تغییر دهیم، یک میلیون نهال کاشته‌ایم اما چه فایده؟ بازهم زمستان می‌شود و نمک را با پای درختان می‌ریزیم...!

به گزارش آژانس خبری تبریزمن ،  “محمدرضا پورمحمدی” در مراسم آیین تکریم و معارفه شهردار کلانشهر تبریز گفت: دوره سخت به سلامت و با کارنامه خوب به سر آمد.
وی ادامه داد: از شورای دور پنجم، شورای انقلابی، فعال و صاحب نظر تقدیر و تشکر می کنم و از آقای باهر بابت زحماتشان تقدیر و از خداوند متعال برای آقای رنجبر آرزوی توفیق دارم.
وی در ادامه با اشاره به جایگاه تبریز گفت: اینجا صاحب مکاتب است، ایران مدرن مدیون آذربایجان است، انقلاب مشروطیت، انقلاب فرهنگی، اولین شهید مدافع حرم و.. از اینجا شروع شده است.
وی تاکید کرد: تبریز مزیت کریدوری دارد، اگر می‌خواهیم مشکلات بوجود نیاید لازم است دیدگاه منطقه ای داشته باشیم، باید به روستا ها و شهر های اطراف تبریز خدمات دهیم.
وی افزود: اما باید گفت که چراغ آقای شهین باهر خاموش شد و چراغ آقای رنجبر روشن شد.
وی اظهار کرد: اگر پیش آقای شهین باهر نشسته بودم بخاطر این بود که میخواستم دست راستش را سر من بکشد!
وی از رنجبر خواست که به فکر تغییر باشد و افزود: برای تغییر برنامه ریزی کنید، جا دارد یادی کنیم از آقای عبدالعلی زاده که وقتی در استانداری حضور یافتند، گفتند من کسی را تغییر نمیدهم آمده‌ام ذهن ها را تغییر دهم هرچند که بعدها تغییر هم دادند!
وی تاکید کرد: ما باید رویکردها را تغییر دهیم، یک میلیون نهال کاشته‌ایم اما چه فایده؟ بازهم زمستان می‌شود و نمک را با پای درختان می‌ریزیم…! لازم است زیر ساخت های سبز درست شود.
وی افزود: تبریز تاریخ و اعتبار دارد، ما عینالی را داشتیم که صبح یک رنگ بود، ظهر یک رنگ و عصر یک رنگ! اکنون آنجا را درخت کاشتیم اما چه شد؟ آن همه هزینه در آنجا صرف شده و اگر اکسیژنی هم تولید می کند به هوا می‌رود، عینالی را پارک کردیم اما اگر باغ هایمان را نگه داشته بودیم چه نیازی به هزینه های هنگفت بود که سر کوه سرمایه گذاری کنیم؟

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=26827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.