2
اثبات شعار شهرداری منطقه پنج کارگاه عمرانی کلانشهر تبریز در دوره مدیریت جدید شهرداری

شهردار منطقه پنج: بهره برداری از پروژه های ۴۰۰ میلیارد ریالی تا یک ماه آینده

  • کد خبر : 26938
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸
شهردار منطقه پنج: بهره برداری از پروژه های ۴۰۰ میلیارد ریالی تا یک ماه آینده
شهردار ، معاونین و مدیران منطقه پنج با مهندس عباس رنجبر شهردار کلانشهر تبریز دیدار کردند .

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از امور ارتباطات منطقه در این دیدار مهندس میر علی اصغر نساج شهردار منطقه پنج ضمن تبریک انتخاب آقای مهندس رنجبر به عنوان شهردار کلانشهر تبریز گفت : با همت و تلاش مضاعف آماده خدمت گزاری به شهروندان در دوره ششم مدیریت شهری هستیم .
وی در ادامه با بیان اینکه در سه سال اخیر چندین پروژه عمرانی در شرق تبریز افتتاح شده است افزود : علاوه بر پروژه های عمرانی در زمینه های فرهنگی ، اجتماعی و همچنین خدمات شهری نیز اقدامات ویژه ای در سه سال اخیر شده چراکه باور داریم بدون توسعه همه جانبه نمی توان رضایتمندی نسبی شهروندان را اخذ نمود.
وی به اقدامات انجام شده در این مدت اشاره داشت و گفت: تقاطع غیر همسطح حضرت ولی عصر(عج ) ، چندین پارک محله ای ، چند رشته مسیرگشایی ، تلاش برای حذف آبیاری سنتی فضاهای سبز با تانکر از طریق احداث مراکز ذخیره آب و ۲۰ کیلومتر لوله گذاری شبکه آب خام و احداث مراکز فرهنگی و اجتماعی از مهمترین اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است.
شهردار منطقه پنج تبریز همچنین اظهار داشت : علاوه بر شرق تبریز در دیگر مناطق شهر نیز اقدام به اجرای پروژه های عمرانی کرده ایم . مهندس نساج در این رابطه گفت : ساماندهی گلزار شهدای محله تاریخی و فرهنگی شنب غازان با ۲۰ میلیارد ریال هزینه در روزهای آینده قابل بهره برداری خواهد بود . وی افزود : تقاطع غیر همسطح رسالت به دیزل آباد با ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر پروژه فرامنطقه ای است که توسط این منطقه در حال اجرا شدن است. وی از پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی دوربرگردان پاسداران به نصر خبر داد و گفت : این پروژه با ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه و یک کیلومتر طول بزودی به بهره برداری می رسد. شهردار منطقه پنج تبریز به احداث پل های ناقص میدان شهید فهمیده نیز اشاره نمود و در این خصوص گفت : با اتمام و افتتاح دو پل ناقص ترافیک میدان شهید فهمیده مرتفع می شود.
نساج به کاشت ۲۰۰ هزار اصله درخت و درختچه در شرق تبریز نیز پرداخت و گفت : سرانه فضای سبز منطقه پنج در این مدت یک و نیم متر مربع افزایش یافته است. وی در پایان بودجه عمرانی منطقه پنج در سال جاری را ۵۲۰۰ میلیارد ریال ذکر نمود و گفت : ۳ هزار میلیارد ریال از بودجه عمرانی منطقه پنج در مناطق کم برخوردار شهر هزینه می شود .
وی همچنین از افتتاح اتصال مسیر گشایی فرشته جنوبی به بزرگراه دو کمال خبر داد و گفت : با این پروژه دسترسی از اتوبان پاسداران به کوی بارنج ، ولی عصر و دوکمال میسر شده است . وی در خصوص آخرین وضعیت پل دو کمال نیز گفت : این پروژه که با احتساب هزینه های تملکش ۱۵۰۰ میلیارد ریال هزینه داشته از پیشرفت ۷۰ درصدی برخوردار بوده و با ۴۵۰ متر بزرگترین پل بتنی تبریز محسوب می شود . به گفته شهردار منطقه پنج پل دوکمال حداکثر تا اوایل سال آینده قابل بهره برداری خواهد بود.
وی در پایان به ساماندهی اتوبان پاسداران اشاره نمود و گفت: برای آسفالت ریزی و ساماندهی اتوبان پاسداران امسال ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده که بزودی اقدامات در دو ضلع شمالی و جنوبی به اتمام می رسد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=26938

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.