11

دفاع مقدس اعتماد به نفس مردم را ارتقا داد

  • کد خبر : 27024
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰
دفاع مقدس اعتماد به نفس مردم را ارتقا داد
رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس اعتماد به نفس مردم ایران را ارتقا داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن ، موسی خلیل اللهی روز شنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، با بیان اینکه قدردان تمام زحمات ایثارگران هستیم، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس در امتداد فرهنگ عاشورا بود، دورانی که روحیه ایثار و شهادت را در جامعه را به حد اعلاء رساند و اعتماد به نفس را در ملت ایران نهادینه کرد.

وی افزود: اگر امروز در حوزه های مختلف ایران اسلامی حرفی برای گفتن دارد ریشه آن به دوران هشت ساله دفاع مقدس برمی گردد و تمام دستاوردهای امروز از دوران دفاع مقدس نشات گرفته است.

خلیل اللهی با بیان اینکه بر خود وظیفه می دانیم از ایثارگران قدردانی کرده و نقشی در راستای انتقال این دوران به نسل های بعدی ایفا کنیم، ادامه داد: همانگونه که فرهنگ عاشورا به صورت سینه به سینه و مردمی طی ۱۴ قرن منتقل شده است و روز به روز پرشورتر شده و نفوذش بیشتر می شود، امیدواریم کاری کنیم تا نسل چهارم انقلاب که با دوران دفاع مقدس و اصل انقلاب فاصله داشتند نظام، انقلاب و دوران دفاع مقدس را درک کنند.

وی کوچکترین دستاورد دوران دفاع مقدس را خودباوری و خوداتکایی دانست و گفت: باید ایثارگران، رزمندگان و شهدای آن دوران را به بهترین شکل ممکن به نسل های آینده معرفی و دستاوردهای دوران دفاع مقدس را معرفی و تبیین کنیم.

خلیل اللهی اضافه کرد: بر همین اساس باید به نسل های آینده بگوییم دورانی در کشور اتفاق افتاد که قدرت های بزرگ جهان با حمایت از صدام دست ست به دست هم داده بودند تا با این نظام مقابله کنند اما نظامی که متکی به فرهنگ عاشورا بود یک وجب از خاک خود را به دشمن نداده و با پیروزی جنگ را به پایان رساند.

وی با قدردانی از زحمات کارکنان دادگستری در راستای اجرای عدالت و تامین عدالت، یادآور شد: به خصوص در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ که با وجود فضای سنگین شیوع بیماری کرونا با تلاش همکاران بزرگوار ارائه خدمت به مردم حتی یک روز هم تعطیل نشد که این مضووع جای سپاس دارد.

رییس کل دادگستری استان افزود: جای افتخار است با وجود اینکه بیشتر ادارات به صورت یک سوم و دورکاری و در قالب روش های دیگر فعالیت می کردند، دادگستری استان به لحاظ نوع کار و علاقه همکاران قضایی و اداری با وجود ابتلا به بیماری کرونا بر سر کار حضور یافتند و ارائه خدمات هیچگاه تعطیل نشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=27024

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.