6

زمان واریز یارانه ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومانی

  • کد خبر : 26969
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
زمان واریز یارانه ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومانی
بیست و سومین مرحله از پرداخت یارانه معیشتی با مبلغی بین ۵۵ تا ۲۰۵ هزار تومان ساعت ۲۴ امروز (دهم مهرماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن ، یارانه معیشتی در جریان افزایش قیمت بنزین از آبان ۱۳۹۸ تاکنون در دستور کار قرار گرفته و هر ماه به گروه هدف که از بین حدود ۷۸ میلیون یارانه بگیر انتخاب شده بودند پرداخت می‌شود.

طبق آخرین گزارشی که در رابطه با پرداخت این یارانه در ماه های اخیر منتظر شد، تعداد خانوار مشمول دریافت یارانه معیشتی ۱۹ میلیون و ۷۶۸ هزار و ۱۸۴ مورد با حدود ۶۰ میلیون نفر بوده که نشان می‌دهد تعداد خانوارها در مقایسه با اولین پرداخت (در سال ۹۸)حدود دو میلیونی افزایش داشته است.

پرداخت یارانه معیشتی به تناسب تعداد اعضای خانوارها متفاوت است؛ به طوری که خانواده یک نفره ۵۵ هزار تومان،دو نفره ۱۰۳ هزار، سه نفره ۱۳۸ هزار، چهار نفره ۱۷۲ هزار و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان در هر ماه دریافتی دارند.

هزینه ای که دولت در هر ماه برای پرداخت یارانه معیشتی پرداخت می‌کند رقمی حدود از ۲۶۰۰ میلیارد تومان است که در سال به حدود ۳۱ هزار میلیارد تومان می‌رسد، این مبلغ باید از محل مابه التفاوت قیمت بنزین تامین شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=26969

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.