13

اداره کل منابع طبیعی و دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی همکاری می کنند

  • کد خبر : 27081
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
اداره کل منابع طبیعی و دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی همکاری می کنند
تفاهم نامه همکاری مشترک علمی و پژوهشی در هفت ماده بین اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی در ۷ بند و برای اجرا در مدت سه سال آینده امضا شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن ، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی روز یکشنبه در حاشیه مراسم امضا این تفاهم نامه گفت: به منظور توسعه در زمینه های علمی، پژوهشی، فرهنگی، آموزشی، تحقیقاتی و استفاده بهینه از ظرفیت ها در چار چوب مقررات دانشگاه و اداره کل این تفاهم نامه امضا شد و بر این اساس آماده همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی استان هستیم.

رحیم مهردادی با اشاره به زمینه های همکاری و تعهدات مشترک، اظهار کرد: همکاری مشترک در برگزاری میز گردهای علمی و همایش های پژوهشی و کارگاه های آموزشی، همکاری در زمینه اطلاع رسانی درباره موضوعات علمی، پژوهشی، اولویت های پژوهشی، پایان نامه های حمایتی و همکاری در هر یک از آنها، همکاری در زمینه انتشار خبرنامه های علمی تحقیقاتی مشترک، تبادل اساتید برای فراگیری علوم مشترک از جمله این همکاری های مشترک در قالب تفاهم نامه یاد شده است.

وی ادامه داد: همکاری در زمینه طراحی و اجرای طرح های پژوهشی کاربردی مشترک در چارچوب نیازها و اولویت های پژوهشی با رعایت مقررات و ضوابط اداره کل، استفاده از امکانات یکدیگر برای برگزاری دوره های آموزشی و پژوهشی مرتبط، فراهم کردن امکان استفاده از کتابخانه برای محققین طرفین، حمایت از پایان نامه های دانشجویان در قالب دستورالعمل های مصوب و ارسال فصلنامه، کتب تالیفی و سایر تولیدات علمی و فرهنگی طرفین از دیگر تعهدات و زمینه های همکاری مشترک است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد آذربایجان شرقی برای حفظ و حراست از عرصه های منابع طبیعی همکاری می کند

رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی نیز با استقبال از اجرای این تفاهم نامه، اظهار کرد: دانشگاه در راستای حفظ و حراست از عرصه های منابع طبیعی استان با استفاده از ظرفیت های علمی، پژوهشی و فنی آمادگی لازم را دارد.

عزیز جوانپور هروی گفت: به منظور توسعه در زمینه های همکاری مشترک و همه جانبه علمی، پژوهشی، فرهنگی و آموزشی و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود، این تفاهمنامه به امضا رسید.

وی خاطر نشان کرد: به منظور تهیه و تدوین دستورالعمل های لازم، ارایه راهکارهای اجرایی و نظارت و پیگیری اجرای موضوعات تفاهمنامه، کمیته های تحت عنوان ” کمیته مشترک همکاری” متشکل از نمایندگان طرفین تشکیل و حسب نیاز نسبت به برگزاری جلسات در موعد مقرر اقدام می کنند.

جوانپور افزود: در کلیه زمینه های علمی و پژوهشی و تحقیقات کاربردی بین طرفین با در نظر گرفتن کلیه امکانات اعم از علمی، فنی، نیروی انسانی، اطلاعات، تجربه و تخصص در چار چوب مقررات دانشگاه و اداره کل منابع طبیعی آذربایجان شرقی همکاری های مشترک انجام می شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=27081

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.