4
در مقابله با کرونا؛

قدردانی از روسای بیمارستانهای آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 27106
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
قدردانی از روسای بیمارستانهای آذربایجان شرقی
در مراسمی از تلاش‌ها و زحمات روسای بیمارستانهای آذربایجان شرقی در مقابله با کرونا قدردانی شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن ، در این مراسم از خدمات ۳۷ رئیس بیمارستان دولتی و خصوصی استان به نمایندگی از کادر بهداشت و درمان در مدت ۱۹ ماه همه‌گیری بیماری کرونا تجلیل شد.

استاندار آذربایجان شرقی در این مراسم که امروز در محل استانداری برگزار شد، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، گفت: در برابر همه انسان‌هایی که به خاطر همنوعان خود در عرصه‌های مختلف، بهترین سرمایه خود را فدا کردند ادای احترام می‌کنیم.

پورمحمدی با بیان اینکه در دو سال اخیر به واسطه تحریم‌های اقتصادی و شیوع کرونا، دوران بسیار سختی را سپری کردیم، افزود: علاوه بر اینها، بروز برخی مشکلات در تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌ها و وقوع برخی حوادث طبیعی، شرایط سختی را بر کشور و مردم تحمیل کرد؛ اما با این وجود توانستیم این شرایط سخت را مدیریت کنیم.

وی با اشاره به اینکه مدیریت در شرایط سخت، هنر است، افزود: با وجود همه کاستی‌ها، در بحث مدیریت کرونا، به خاطر برنامه‌ریزی‌ها، هماهنگی‌ها و پیش‌بینی‌های لازم که از قبل انجام شده بود، هیچ‌گاه غافل‌گیر نشدیم.

پورمحمدی خاطرنشان کرد: کل مجموعه بهداشت و درمان و همه مراکز درمانی استان در این دوره پای کار آمدند و خوشبختانه امروز شرایط در استان رو به بهبود است و موج پنجم بیماری را پشت سر گذاشتیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز هم در این نشست با اشاره به اینکه از نخستین روزهای شیوع کرونا در اسفند سال ۱۳۹۸، مراکز درمانی استان برای مقابله با این بیماری پای کار آمدند، افزود: در ۳۶ بیمارستان و مرکز درمانی استان به ظرفیت ۲۲۰۰ تخت، بخش‌های ویژه کرونا ایجاد شد.

محمدحسین صومی با بیان اینکه روسای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان، روزهای پردلهره‌ای را پشت سر گذاشته‌اند، گفت: گرچه در بحث مدیریت کرونا، ضعف‌ها و کاستی‌هایی داشته‌ایم، اما قطعاً در این زمینه کم‌کاری صورت نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تجلیل از روسای بیمارستان‌ها، تجلیل از همه کسانی است که در ۱۹ ماه گذشته در خدمت بیماران کرونا بوده‌اند؛ به ویژه شهدای مدافع سلامت که جان خود را در این راه فدا کردند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=27106

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.