4
شهردار:

مقابله با خطرات احتمالی در مناطق حاشیه‌نشین اولویت شهرداری تبریز است

  • کد خبر : 27089
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
مقابله با خطرات احتمالی در مناطق حاشیه‌نشین اولویت شهرداری تبریز است
شهردار تبریز گفت: مسیرگشایی و مقابله با خطرات احتمالی اولویت شهرداری در مناطق حاشیه‌نشین این شهر است.

به گزازش آژانس خبری تبریزمن ، عباس رنجبر، شنهب شب در بازدید از مناطق حاشیه‌نشین و کم‌برخوردار تبریز با بیان اینکه مسیرگشایی‌ها در این مناطق از مشکلات رفت و آمد مردم می کاهد، افزود: برای مقابله با خطرات احتمالی در مناطق حاشیه نشین شهر باید ارزیابی و بررسی های کارشناسی انجام شود و بر پایه آن ها اقدامات لازم انجام شود.

وی اظهار داشت: امروز به همراه اعضای شورای اسلامی تبریز از محلات کم‌برخوردار شهر بازدید کردیم تا از نزدیک شاهد مشکلات ساکنان این مناطق باشیم و با بررسی مسائل و مشکلات آن ها این موارد را در بودجه‌بندی مدنظر قرار دهیم تا بخشی از مشکلات آنان برطرف شود.

شهردار تبریز گفت: مردم این مناطق همیشه نسبت به مسوولان برخورد خوبی داشته‌ و در صحنه های انقلاب حضور فعالی دارند و جزو نجیب‌ترین مردمان شهر و کشورمان هستند.

رنجبر، با تاکیدی بر بهبود وضعیت محلات و مناطق حاشیه نشین شهر، ادامه داد: در این راستا با همکاری مدیران شهرداری های مناطق برنامه‌ریزی برای تامین بودجه مالی و تملک املاک برای مسیرگشایی ها انجام می شود.

به گزارش ایرنا، بخش قابل توجهی از مردم تبریز در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار سکونت داشته و تحت تاثیر خطرات بافت حاشیه‌نشین و فرسوده قرار دارند.

کارشناسان بارها هشدار داده اند که وقوع یک زمین لرزه ۶ ریشتری می تواند تبعات غیرقابل جبران در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار تبریز داشته باشد که خانه ها در آن به شکل پله کانی در اراضی سست و شیب دار ارتفاعات «عینالی» و مناطق دیگر بنا شده اند.

کلانشهر ۱.۹ میلیون نفری تبریز دارای ۱۰ منطقه شهرداری است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=27089

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.