6
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:

امنیت ایران بی نظیر است

  • کد خبر : 27389
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۹
امنیت ایران بی نظیر است
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، با بیان اینکه دشمن ثانیه ای از توطئه چینی علیه ما دست برنمی دارد، گفت: دشمن برای از بین بردن امنیت روش های مختلف را دنبال می کند و دور تا دور مرزهای ایران را فرا گرفته تا رخنه ای برای نفوذ یابد و امنیت و آرامش نظام و ملت را خدشه دار کند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن،امیر سرتیپ نوذر نعمتی در حاشیه بهره برداری از طرح های محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی در شهرستان فومن، با اشاره به رخداد بحران های طبیعی متعدد در کشور پهناور ایران به ویژه طی سال های اخیر، اظهار کرد: شاهد زلزله در غرب کشور و سیل در بیش از ۱۲ استان بودیم.

وی با اشاره به درگیری دنیا و ایران با بیماری کرونا از آواخر سال ۹۸ تاکنون، افزود:  نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران به تبع ساختار ماموریتی خودشان یک وظیفه بزرگ و مهم و موثر دارند که همان حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور است و قانون اساسی به صراحت ارتش را عهده دار این وظیفه می داند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش، با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی در کنار سایر نیروهای مسلح امنیت کشور در دنیا و منطقه غرب آسیا را رقم زده است، تصریح کرد: امنیت زیرساخت و خمیرمایه همه فعالیت های اجتماعی است و امروز می توانیم این امنیت را تحت لوای فرماندهی معظم کل قوا شاهد باشیم.

امیر نعمتی، با اشاره به حوادث غرب آسیا و استواری امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه، خاطرنشان کرد: امنیت ایران بی نظیر و بی بدیل بوده و زمانی به اهمیت این امنیت پی می بریم که با امنیت سایر نظام های دنیا و منطقه مقایسه کنیم. در واقع دشمن با تمام کینه خود آمده و برای بر هم زدن امنیت و آرامش ایران هزینه می کند.

وی با بیان اینکه دشمن ثانیه ای از توطئه چینی و برنامه ریزی علیه جمهوری اسلامی ایران دست برنمی دارد، گفت: دشمن برای از بین بردن امنیت روش های مختلف را دنبال می کند و دور تا دور مرزهای ایران را فرا گرفته تا رخنه ای برای نفوذ یابد و امنیت و آرامش نظام و ملت را خدشه دار کند. امروز شاهد این توطئه ها در غرب و شرق و مرزهای زمینی و هوایی کشور هستیم.

جانشین فرمانده نیروزی زمینی ارتش، با اشاره به پاسخگویی نیروهای مسلح به همه تهدیدات دشمن، خاطرنشان کرد: علاوه بر برقراری امنیت پایدار، همواره با بحران هایی اجتناب ناپذیر مواجه هستیم و نیروهای مسلح به عنوان فرزندان این کشور و نظام پای کار می آیند و به نیاز مردم رسیدگی می کنند؛ البته ارتش هیچ اقدامی را بدون درخواست استان و با هماهنگی مسئولان استانی انجام نمی دهد و این همکاری وجود دارد.

امیر نعمتی، با اشاره به وسعت آمایشی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، عنوان کرد: از نخستین روزهای سال ۹۹ با هماهنگی مسئولان استان گیلان در مبادی ورودی و خروجی مستقر شدیم و غربالگری خودروها را انجام دادیم که اقدام اثرگذاری بود.

وی با اشاره به خدمت رسانی ۵۶ بیمارستان ثابت ارتش جمهوری اسلامی به بیماران در سراسر کشور، یادآور شد: ۲۸ بیمارستان مربوط به نیروی زمینی ارتش بوده که همچنان در حال خدمت رسانی به بیماران کرونایی است. امیدواریم بتوانیم در راه سربازی این کشور و ملت به بهترین نحو حضور داشته باشیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=27389

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.