11

کاهش ۳ تا ۶ درجه‌ای دمای هوا در آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 27323
  • ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
کاهش ۳ تا ۶ درجه‌ای دمای هوا در آذربایجان شرقی
رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از تداوم کاهش ۳ الی ۶ درجه‌ای دمای هوای استان تا اواخر هفته جاری خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن ، محمد امیدفر گفت: با توجه به آخرین هشدار هواشناسی، وضعیت جوی استان تا اواخر پنجشنبه و اوایل روز جمعه ناپایدار خواد بود و توده هوای سرد و مرطوب برخی مناطق استان به ویژه نیمه شمالی و منطقه ارسباران را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

وی ادامه داد: در بقیه نواحی استان نیز افزایش ابر، بارش پراکنده باران، وزش باد گاهی تا نسبتا شدید، مه در ارتفاعات و همچنین تداوم کاهش دما پیش‌بینی می‌شود.

امیدفر خاطرنشان کرد: احتمال سقوط و یا پرتاب اجسام سبک و ایجاد خسارت به سازه‌ها، خیزش گرد و خاک، آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها و اصابت صاعقه نیز دور از انتظار نیست.

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان از شهروندان خواست از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، صعود به ارتفاعات و فعالیت کوهنوردی خودداری و سازه‌های سبک، تابلو‌های تبلیغاتی و اشیا را محکم کنند و همچنین هنگام عبور از مقابل ساختمان‌های نیمه کاره احتیاط لازم را داشته باشند.
وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته کلیبر با ۶ درجه و ملکان با ۲۱ درجه دما به ترتیب خنک‌ترین و گرم‌ترین شهر‌های استان بودند.

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=27323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.