8

فرماندار: ایمن‌سازی آزادراه پیامبر اعظم(ص) در محدوده هشترود ضروری است

  • کد خبر : 27473
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶
فرماندار: ایمن‌سازی آزادراه پیامبر اعظم(ص) در محدوده هشترود ضروری است
فرماندار هشترود بر ایمن‌سازی آزادراه پیامبر اعظم(ص) در محدوده این شهرستان تاکید کرد و گفت: بهسازی ابنیه و پل‌ها، راه‌اندازی ایستگاه آتش‌نشانی و نصب علائم رانندگی در این محدوده ضروری است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن ، امین امینیان روز در جلسه کمیته حمل و نقل جاده‌ای و شورای ترافیک شهرستان افزود: نبود محل اسکان اضطراری برای مسافران در گردنه نصیرآباد نیز موجب می‌شود تا هنگام بسته شدن این آزاده در فصل زمستان، مسافران در محاصره برف و کلاک قرار بگیرند.

به گفته وی در چنین شرایطی امدادگران و راهداران هشترود باید هم به مسافران امدادرسانی کنند و در زمینه بازگشایی مسیر وارد عمل شوند.

راهدارخانه سهند در حوزه هشترود قرار دارد اما مراغه به آن رسیدگی می‌کند

فرماندار هشترود گفت: راهدارخانه سهند در محور هشترود – مراغه جزو حوزه استحفاظی هشترود است اما اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراغه به آن رسیدگی می‌کند و خدماتی به این شهرستان عرضه نمی‌کند.

به گفته «امینیان» مسئولان این راهدارخانه در مواقع بحرانی ادعا می‌کنند که زیر نظر مراغه  قرار دارند و ما مجبور هستیم بیش از ۷۰ کیلومتر از جاده هشترود – مراغه تا نظرکهریزی را پوشش دهیم.

وی واگذاری این راهدارخانه با تجهیزات کامل به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هشترود را خواستار شد و بیان کرد: کوهستانی و سخت‌گذر بودن محورهای مواصلاتی این شهرستان، افزایش تجهیزات و امکانات راهداری را اجتناب‌ناپذیر کرده است.

فرماندار هشترود پیش از این نیز گفته بود که طول محور موجود آزاد راه در حوزه هشترود ۸۰ کیلومتر است و این محور باید به ایستگاه مجزای آتش‌نشانی با ماشین‌آلات و نیروی مجرب مجهز شود.

آزادراه پیامبر اعظم ه تبریز را به زنجان وصل می کند، حدود ۳۰۰ کیلومتر طول دارد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=27473

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.