2

صدور پروانه فعالیت مرکز کارآموزی جوارکارگاهی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 28925
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
صدور پروانه فعالیت مرکز کارآموزی جوارکارگاهی شرکت گاز استان آذربایجان شرقی
شرکت گاز استان آذربایجان شرقی برای نخستین بار در سطح شرکت‌های گاز استانی، موفق به کسب پروانه فعالیت مرکز کارآموزی جوارکارگاهی از مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، در مراسمی که با حضور مدیرعامل و مسؤولین این شرکت، مدیران کل سازمان فنی وحرفه‌ای؛ تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صنعت و معدن و تجارت برگزار شد، پروانه فعالیت مرکز کارآموزی جوارکارگاهی به شرکت گاز، اعطا گردید.
سیّدرضا رهنمای توحیدی در این مراسم ضمن اشاره بر عملکرد آموزشی شرکت گاز گفت: مهم ترین اهداف آموزشی شرکت گاز، توانمندسازی منابع انسانی، دانش محوری، هم‌افزایی و ارتقای خرد جمعی می‌باشد که در همین راستا اقدامات مهمی به تفکیک سطوح سازمانی و سمت‌های اجرایی عملیاتی گردیده است.
وی ادامه داد: در حوزه توانمندسازی بخش خصوصی و در راستای عملیاتی نمودن برنامه‌های برونسپاری خدمات، ضمن همکاری با سازمان فنی و حرفه ای، ۴۵ استاندارد آموزشی مشاغل پیمانکاری در چهار فاز: مطالعاتی، مصاحبه – تجزیه و تحلیل شغل – نهایی‌سازی و استانداردنویسی، تهیه و تدوین شده است.
توحیدی با اشاره به اهمیّت و حساسیّت برخی از مشاغل پیمانکاری در شرکت که به طور مستقیم در ارتباط با مردم بوده و لزوم آموزش‌های ویژه ضمن خدمت را می طلبد، تصریح کرد: نیروهای امدادی و عملیاتی و نیروهای کنتورخوانی در صف اوّل خدمت‌رسانی به مشترکین گاز قرار داشته و ضرورت دارد از لحاظ نحوه ارائه خدمات با بیشترین دقت و مهارت بالای شغلی در کمترین زمان، مورد آموزش مداوم و بررسی و آزمون قرار گیرند.
وی اظهار داشت: علیرغم ایجاد وقفه در آموزش فنی و عملی نیروهای پیمانکاری به دلیل شیوع کرونا، تاکنون با تجهیز کارگاه های آموزشی در ۸ محور استان زمینه آموزش مشاغل امدادگر گاز شهری و روستایی و کنتورخوانی با صدور گواهینامه صلاحیت حرفه ای به تعداد ۱۹۴ نفر و آموزش ۹۵۰۰۰ نفر ساعت فراهم گردیده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: اخذ مجوز فعالیت مرکز زمینه ارتقای کمی و کیفی آموزش های ضمن خدمت برای کارکنان شرکت گاز استان خواهد بود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=28925

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.