5
فیروز کریمی:

می‌خواهیم دست پر از زمین خارج شویم

  • کد خبر : 28958
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
می‌خواهیم دست پر از زمین خارج شویم
سرمربی تراکتور می‌گوید تیمش آماده حضور مقابل صنعت نفت آبادان است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، فیروز کریمی، سرمربی سرخ‌پوشان تبریزی در نشست خبری پیش از دیدار امروز (دوشنبه) تراکتور مقابل صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: باتوجه به مسائل هفته اول و نتایج دو تیم، دیدار امروز به شدت حائز اهمیت است.

او با بیان این که بازی درگیرانه و فیزیکی در پیش خواهیم داشت، افزود: تمهیدات لازم برای این بازی اندیشیده شده تا دست پر از زمین خارج شویم. صنعت نفت تیم خوب و منسجمی است. ما هم تمرینات خوب پشت سر گذاشتیم تا نتیجه کامل بگیریم.

سرمربی تراکتور با بیان این که پنجره نقل و انتقالاتی تیم بلافاصله بعد بازی با گل گهر باز شد، خاطرنشان کرد: ارکان باشگاه در این خصوص زحمات زیادی کشیدند و تمامی بچه‌ها آمادگی حضور در مسابقه را دارند.

کریمی درباره محرومان و مصدومان تراکتور برای این بازی، اظهار کرد: آقایان محمدی و واسعی مصدوم هستند و تلاش کادر پزشکی برای رساندن واسعی به این بازی ادامه دارد.

سرمربی تراکتور در پایان خاطرنشان کرد: صنعت نفت تیم خوبی است و می‌توانست هفته نخست بازنده نباشد. نفت سال‌هاست فوتبال خوب و مبتنی بر تکنیک فردی و مهارت جمعی ارائه می‌کند. ما روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده‌ایم و با شناخت کافی پا به میدان نبرد می‌گذاریم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=28958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.