2
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز:

جشنواره مالک اشتر، معرف رده‌های موفق و برتر سپاه و بسیج است

  • کد خبر : 29209
  • ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰
جشنواره مالک اشتر، معرف رده‌های موفق و برتر سپاه و بسیج است
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز، جشنواره مالک اشتر را معرف رده‌های موفق و برتر سپاه و بسیج دانست.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سرهنگ پاسدار حسین پوراسماعیل در جشنواره مالک اشتر سپاه ناحیه امامت تبریز گفت: اشراف در حقیقت، فرایند روشن‌سازی راه و تعیین دقیق موقعیت فرد و یا سازمان در هر لحظه را مشخص می‌کند.
وی با تأکید بر این نکته که باید اشراف فرماندهی به نقطه‌ای برسد که‌ مبنای قضاوت صحیح برای تصمیم گیری‌های کلان و استراتژیک سازمان قرار بگیرد، تأکید کرد: مسئولین و فرماندهان در انعکاس تلاش‌های همکاران و بدنه بسیج باید در تمام عرصه‌ها جدیت داشته باشند.
پوراسماعیل در ادامه افزود: در راستای فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مبنی بر ترتیب اثر دادن به نتایج حاصل از رصد، پایش و ارزیابی رده ها و ترغیب انگیزه ها برای رشد و ارتقاء آمادگی همه جانبه و نیز تقویت فرهنگ شایسته‌سالاری و تکریم نیروی انسانی، جشنواره مالک اشتر سپاه امامت تبریز برگزار شد.
سرهنگ پاسدار ملازاده؛ دبیر اشراف فرماندهی سپاه عاشورا نیز در بخش دیگری از برنامه با اشاره به این مطلب که اشراف باید در سه وضعیت اصلی و اساسی راهبردها، عملیات و تاکتیک‌ها، روشنگری و تعیین وضعیت کند، گفت: اهمیت اشراف زمانی مشخص می‌شود که رهبر معظم انقلاب سند راهبردی تحول اشراف فرماندهی در سلسله رده‌های نظامی را ابلاغ می‌کنند و در آن بر موضوع تکامل تاکید دارند.
در خاتمه سروان پاسدار اصلانی با اشاره به‌ روند بررسی و انتخاب رده‌های برتر گفت: در این جشنواره از ۲۵ رده‌ موفق و برتر ناحیه امامت تبریز تجلیل می‌شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=29209

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.