1

امام جمعه تبریز: اخلاق اسلامی محور کار در هر مسئولیتی است

  • کد خبر : 44550
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱
امام جمعه تبریز: اخلاق اسلامی محور کار در هر مسئولیتی است
به گزارش تبریزمن به نقل از ایرنا- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه در هر مسئولیتی باید عدالت مدنظر قرار گیرد، گفت: اخلاق اسلامی محور کار در هر رده و مسئولیتی باید باشد.

به گزارش تبریزمن به نقل از خبرگزاری ایرنا حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم شامگاه پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه عاشورا اظهار کرد: صبر و استقامت در برابر مشکلات، ناهنجاری ها و ناملایمات نیز برطرف کننده مشکلات است.
وی با اشاره به دیگر صفات لازم برای مسئولان گفت: مردمی بودن، انقلابی بودن و جهادی عمل کردن از ملزومات تلاش برای مردم در مسئولیتهای مختلف می باشد.

امام جمعه تبریز با اشاره به ویژگی های سردار خرم گفت: توجه به فرهنگ ایثار و شهادت، سرکشی به خانواده های شهدا، توجه به یادواره های شهدا که در واقع به نوعی زنده نگهداشتن فرهنگ شهادت است توجه به اردوهای راهیان نور، نیروهای نخبه، همدلی با نمایندگان مجلس، بسیج ادارات، نیروهای انتظامی، اطلاعات استان و نقش عمده در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری از جمله خدمات برجسته سردار خرم در دوران مسئولیتش در سپاه عاشورا است.

وی خاطرنشان کرد: در هر کجا که سختی بوده سپاه عاشورا حضور داشته و در حوادث مختلف مثل سیل، زلزله میانه و سراب سپاه عاشورا حضور یافته البته سپاه و نیروهای مسلح همیشه اولین گروهی هستند که در کنار مردم می باشند.
وی افزود: سپاه عاشورا در طرح واکسیناسیون در کنار دانشگاه علوم پزشکی خوش درخشید و در اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه و توزیع بسته های معیشتی نقش عمده و فراموش نشدنی ایفا کرد.

امام جمعه تبریز اظهار کرد: لشکر عاشورا در اذهان مردم آذربایجان اسم مقدسی است.
وی همچنین در خصوص فرمانده جدید سپاه عاشورا هم گفت: سرتیپ عباسقلیزاده در دل نیروهای سپاه عاشورا جا دارد.
حجت الاسلام آل هاشم همچنین گفت: ما به جوانان، دانشجویان و دانش آموزان در انجام امور مختلف نیاز داریم بر این اساس توجه به بسیج دانشجویی، بسیج دانش آموزی و بسیج طلاب ضروری است.
وی همچنین تاکید کرد: برای تحقق بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب تلاش وافری لازم است.
وی افزود: افرادی که در لشکر عاشورا فداکاری کردند و اکنون جانباز هستند نیز نباید فراموش شوند بر این اساس باید بیشتر سراغ آنها برویم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین درک متقابل حمایت از یکدیگر و همکاری با نمایندگان مجلس و ۱۹ نماینده با یکدیگر را از جمله دیگر عوامل توسعه استان دانست و افزود: با تحقق همدلی بیشتر هر ۱۹ نماینده با مسئولین هر کاری برای توسعه استان انجام شدنی است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا نیز در این آیین گفت: آذربایجان نقش اساسی در دفاع مقدس داشت و در این میان سپاه عاشورا همیشه عزت آفرین است.

حجت الاسلام سرایی گفت: فداکاری ها و ایثارگری های رزمندگان سپاه عاشورا فراموش شدنی نیست.

در این مراسم با حضور فرمانده کل سپاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده به عنوان فرمانده جدید سپاه عاشورا آذربایجان شرقی معرفی و از خدمات سردار عابدین خرم فرمانده سابق قدردانی شد.

پیش از این سردار خُرم با حکم وزیر کشور به عنوان استاندار آذربایجان شرقی معرفی شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی، جانشینی و معاون هماهنگ کننده سپاه عاشورا بخشی از سوابق سردار عباسقلی‌زاده است.

سردار عباسقلی‌زاده متولد شهرستان آذرشهر و از همرزمان شهید مهدی باکری است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=44550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.