6

جریمه ۳۳ میلیارد ریالی واحد عمده فروش مرغ در تبریز

  • کد خبر : 29434
  • ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
جریمه ۳۳ میلیارد ریالی واحد عمده فروش مرغ در تبریز
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، از جریمه 33 میلیارد ریالی یک واحد عمده فروشی گوشت مرغ به دلیل عرضه خارج از شبکه در استان خبر داد .

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، یوسف پایدار گفت: این جریمه با احراز تخلف عرضه خارج از شبکه حدود ۶۸ تن گوشت مرغ توسط واحد یاد شده اعمال شده است.

وی همچنین با اشاره به جریمه ۱٫۳ میلیارد ریالی یک واحد عرضه کننده مرغ دیگر در استان به دلیل تخلف عرضه خارج از شبکه، تصریح کرد: در روند بازرسی از این واحد عرضه خارج از شبکه ۳ تن گوشت مرغ احراز شده و پرونده تخلفاتی تشکیل شد.

وی خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم در خصوص تقویت نظارت های هوشمند و بازرسی های میدانی و سیستمی با استفاده از قابلیت سامانه های جامع انبارها و تجارت پیش بینی شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان با تاکید بر تداوم نظارت های هوشمند از طریق سامانه ها بویژه در بخش کالاهای اساسی افزود : اقدامات نظارتی این سازمان در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان با استفاده از سامانه های جامع انبار و تجارت با جدیت و با استفاده از توان و ظرفیت کلیه دستگاههای نظارتی استانی در حال پیگیری بوده و با متخلفان وفق قوانین و مقررات به شدت برخورد خواهد شد .

وی اضافه کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی اعم از گرانفروشی، کم فروشی، احتکار، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور گزارش ها و شکایت های خود را از طریق سامانه این سازمان و تلفن گویای ۱۲۴ ستاد خبری منعکس کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=29434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.