2
دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور:

بدنبال جذب منابع برای تکمیل زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هستیم

  • کد خبر : 29563
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳
بدنبال جذب منابع برای تکمیل زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هستیم
دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد کشور در بدو ورود به منطقه آزاد ارس ضمن غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای گمنام و دیدار با امام جمعه شهر جلفا گفت: بدنبال جذب منابع برای تکمیل زیرساخت‌های سرمایه گذاری در مناطق آزاد هستیم.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد هم در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های منطقه آزاد ارس گفت: پیشرو بودن ارس در حوزه کشاورزی و از طرفی وجود ظرفیت‌های متنوع صنعتی می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات باشد.

وی جذب سرمایه‌گذار در مناطق آزاد را اولویت اصلی و جهت گیری اساسی در این مناطق اعلام کرد و افزود: نه تنها مشکلات موجود و موانع را در مسیر سرمایه‌گذاری حل خواهیم کرد بلکه بدنبال مشوق‌های بیشتر برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد هستیم همچنین تعامل بیشتر با کشورهای همسایه نیز از دیگر اولویت‌های مهم دبیرخانه می‌باشد.

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی اجمالی از عملکرد این سازمان گفت: به برکت وجود زیرساخت‌ها و سرمایه‌گذاری‌های موفق انجام یافته در منطقه آزاد ارس، علیرغم تحریم‌های ظالمانه، شاهد موفقیت‌های روزافزون ارس در تمامی عرصه‌ها هستم.

در ادامه، امام جمعه منطقه آزاد ارس-جلفا ضمن تقدیر از حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد در منطقه آزاد ارس، خواستار تسریع در تکمیل طرح‌های عمرانی و زیرساخت‌های ارس شد.

حجت الاسلام هادوی مردم را سرمایه اصلی نظام اعلام کرد و ضمن تاکید بر ارتباط بیشتر و بی‌واسطه مردم و مسئولان و اهمیت ارتباط چهره به چهره با اقشار مختلف مردم گفت: این ارتباطات تاثیر بسیار زیادی در حل مشکلات دارد.

حجت‌الاسلام هادوی با اشاره به وجود قوانین متعارض در مدیریت منطقه آزاد گفت: این قوانین و سیاست‌های متعارض موجب هدررفتن منابع می‌شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=29563

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.