13
سوال از شهردار تبریز کلید خورد؛

پاشنه آشیل مدیریت رنجبر!

  • کد خبر : 29495
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۲۳
پاشنه آشیل مدیریت رنجبر!
در پی انتصابات بحث‌برانگیز اخیر شهردار جدید تبریز و رکود و بی‌برنامگی مجموعه شهرداری تبریز طی ماه‌های اخیر، ۴ نفر از اعضای این شورا سوالات خود از شهردار تبریز را به صورت رسمی تقدیم هیئت رئیسه کرده و تقاضای پاسخ رسمی برای سوالات خود کردند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، پرویز هادی در جلسه امروز شورای شهر تبریز سوال خود را چنین مطرح کرد که «علت بکارگیری نیروهای ادارات دیگر به صورت مامور به خدمت در دفتر شهردار تبریز چیست؟ آیا نیروی کار آمد و مطمئن در مجموعه شهرداری تبریز برای این حوزه وجود ندارد؟» که این سوال به صورت رسمی به شهردار تبریز ابلاغ شد تا در فرصت قانونی مشخص شده نسبت به این سوال پاسخگو باشد.

سیدکاظم زعفرانچیلر عضو دیگر شورای شهر تبریز بود که در این جلسه ۲سوال رسمی خود را با موضوع «چرایی بکارگیری نیروهای بازنشسته علیرغم قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشسته‌ها» و نیز «رکود و بی‌برنامگی حوزه‌های عمرانی و خدماتی طی ۲ماه گذشته» را تقدیم هیئت رئیسه کرده و پاسخ رسمی شهردار تبریز را خواستار شد.

همچنین در این نشست یاسین بجانی با تاکید بر آزادسازی نیروهای مامور به خدمت در شهرداری گفت: تعدادی از نیروهای مامور به خدمت ادارات دیگر هنوز در شهرداری مشغول هستند و متاسفانه نیروهای جدید دیگری در حال ورود به شهرداری هستند که باید جلوگیری شود.

رسول برگی رئیس شورای شهر تبریز نیز در این نشست بر سوالات جلسه پیش خود مبنی بر بکارگیری افراد مسئله‌دار تاکید کرده و خواستار پاسخ رسمی شهردار تبریز نسبت به سوالات خود شد.

مقرر شد شهردار تبریز پاسخ سوالات مطرح شده را در جلسه فوق العاده سه‌شنبه هفته آینده به صورت رسمی به اعضای شورای شهر تبریز اعلام کند.
به نظر می‌رسد، مشکلات موجود در حوزه نیروی انسانی که سال‌هاست گریبانگیر شهرداری تبریز است و چون اژدهایی، بودجه و درآمدهای شهرداری را به کام خود می‌کشاند، به پاشنه آشیل مدیریت رنجبر تبدیل خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=29495

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.