3
با ورود فرمانداری تبریز صورت گرفت:

بازگشت آرامش به ماشین سازی تبریز

  • کد خبر : 29544
  • ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
بازگشت آرامش به ماشین سازی تبریز
به دنبال بروز حواشی در ماشین سازی تبریز جمعی از مدیران و نمایندگان کارگران این مجموعه با فرماندار تبریز دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، صبح دیروز یک‌شنبه ۹ آبان ۱۴۰۰ شورای اسلامی کار، انجمن اسلامی کارخانه ماشین سازی تبریز، اعضای پایگاه مقاومت این شرکت، مدیرعامل شرکت ماشین سازی تبریز، معاون اداره کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان تبریز با دعوت مهدوی فرماندار شهرستان تبریز در دفتر کار وی حضور یافته و خصوص مشکلات صنفی و داخلی این شرکت تشریک مساعی و هم‌اندیشی کردند.

بهروز مهدوی فرماندار تبریز ضمن ارائه‌ی رهکارهایی جهت برطرف شدن مسائل صنفی پیش آمده، از مدیرعامل و سایر مسئولین شرکت ماشین سازی که در فرمانداری حضور داشتند، دعوت کرد در محل کارخانه حضور یافته و مانع از بروز مشکل در خط تولید شرکت شوند.

همچین شورای اسلامی کار شرکت ماشین سازی تبریز بیانیه‌ای منتشر کردند که بدین شرح می‌باشد:

روز شنبه ۸ آبان ماه ۱۴۰۰ کارگران پرتلاش و سخت کوش شرکت ماشین سازی تبریز به برخی از رفتارهای مدیران میانی مجموعه منتقد و معترض بودند که پس از مدت زمان کوتاهی بر سر کار خود حاضر و بدون هیچگونه مشکلی، پرتوان‌تر از گذشته به کار و تولید خود پرداختند.

امیدواریم با همکاری ‌و همدلی کارگران و مسئولین باتجربه‌ی مجموعه و مسئولین ذیربط استانی و علی‌الخصوص توجهات ویژه استاندار ولائی استان، با توجه ویژه به مسائل این شرکت، من بعد شاهد هیچگونه تنش صنفی در این واحد بزرگ تولیدی نباشیم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=29544

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.