3
با هدف دفاع از حریم ولایت و خدمت به مردم؛

مجمع خادمین مردم و ولایت در آذربایجان‌شرقی تاسیس می‌شود

  • کد خبر : 29766
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
مجمع خادمین مردم و ولایت در آذربایجان‌شرقی تاسیس می‌شود
به همت جمعی از پیشکسوتان و مسئولان که از اوایل پیروزی انقلاب، تجارب ارزنده‌ای در امور اداری- انتظامی اجرایی در استان آذربایجان‌شرقی و کشور دارند تشکل «خادمین مردم و ولایت» استان در شرف تشکیل است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، مقصود عینی باهر با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: اساسنامه این تشکل که از سوی اعضای شناخته شده تشکل که از مدیران اسبق استان، قضات عالی رتبه، سرداران، امیران و مسئولین بازنشسته استانی و کشوری هستند طی چندین جلسه مورد بررسی و تدوین قرار گرفته و برای اخذ مجوز قانونی به مراجع ذیربط ارجاع شده است.
رییس مجمع خادمین مردم و ولایت آذربایجان‌شرقی افزود: این تشکل با هدف دفاع از حریم ولایت و مردم غیرتمند و مسئولان خدمتگزار آنها بدون هیچ وابستگی به نهاد و ارگانی تاسیس می‌شود و صرفا جهت یادآوری و تاکید بر حل مسائل و مشکلات جامعه به مسئولان ذیربط و مطالبه به حق مردم غیرتمند استان است.
وی اظهار امیدواری کرد؛ مسئولین و خدمتگزاران واقعی و حقیقی مردم و ولایت در جهت رفع مشکلات و معضلات جامعه با اعلام به موقع و پیگیری‌های مستمر این عزیزان اقدام لازم و به موقع معمول دارند.
عینی باهر با بیان اینکه طی ۷ ماه گذشته جلسات متعدد در جهت تدوین اساسنامه و… تشکیل شده، گفت: حدود ۶۰ تن از بزرگان شاخص و دلسوختگان نظام مقدس جمهوری اسلامی، برای خدمت به مردم در راستای اطاعت از فرامین رهبری در آن عضو شده‌اند که ۱۸ نفر از بین این اعضا، عضو شورای سیاست‌گذاری مجمع می‌باشند.
وی خاطرنشان کرد: اعضای این مجمع وابسته به هیچ سازمان، نهاد و ارگانی نبوده و نخواهند شد و هزینه‌های تشکل نیز توسط دلسوختگان جامعه و یادگاران دفاع مقدس دوران اول انقلاب اسلامی تامین خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=29766

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.