5

ماجرای اعتراض کارگران شرکت ایران‌خودروی تبریز چه بود؟

  • کد خبر : 29855
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳
ماجرای اعتراض کارگران شرکت ایران‌خودروی تبریز چه بود؟
صبح امروز تصاویری از اعتراض کارگران شرکت ایران‌خودروی تبریز در فضای مجازی منتشر شد و در پی آن مدیرعامل این شرکت در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، حمید حاجی‌زاد منصور در این خصوص اظهار کرد: درخواست کارکنان مبنی بر تسریع اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل بوده و بنابر اعلام وزارت کار و طبق پیگیری‌های انجام شده بیش از ۸۵ درصد این طرح پیشرفت داشته است.

وی تاکید کرد: اصلا موضوعاتی همچون تاخیر در پرداخت حقوق کارکنان این شرکت صحت نداشته و تمامی حقوق و مزایای قانونی کارکنان مطابق با قانون کار محاسبه و پرداخت می‌شود.

وی از رسانه های محلی خواست قبل از انتشار اخبار از صحت و سقم آن از مبادی ذی‌صلاح کسب اطلاع کرده تا به مشکلات صنعت خودرو دامن زده نشود.

حاجی‌زاد منصور همچنین از تولید روزانه ۴۰۰ دستگاه خودروی سمند و سورن پلاس در این سایت خبرداد و گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۲۱ هزار دستگاه محصول سورن تولید و روانه‌ی بازار شده است.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو خاطرنشان کرد: تا پایان سالجاری قرار است ۳۲ هزار دستگاه سورن پلاس نیز در این سایت تولید شود.

مدیرعامل شرکت ایران‌خودروی تبریز در پایان با شاره به اینکه تاکنون ۷۰ درصد برنامه‌ی تولید سورن پلاس در این سایت محقق شده است، خاطرنشان کرد: با وجود بحران شیوع ویروس کرونا و تأثیر بر فعالیت این سایت، شرکت ایران خودرو تبریز توانست با تلاش و همت کارکنان بیش از ۴۰ هزار خودروی سمند و سورن تولید کند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد ۵۵ درصدی داشته است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=29855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.