3
رویدادمحوری و استقلال مالی؛

دو وجه تمایز نهمین نمایشگاه رینوتکس تبریز

  • کد خبر : 30129
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
دو وجه تمایز نهمین نمایشگاه رینوتکس تبریز
مدیرعامل و رییس ستاد برگزاری نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع‌رشیدی، رویدادمحوری و استقلال مالی از هزینه‌های دولتی را دو وجه تمایز این دوره نمایشگاه رینوتکس تبریز اعلام کرد.

دکتر سعید غریب خواجه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار آژانس خبری تبریزمن با بیان اینکه در نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، بیش از ۱۲۴۰ طرح در قالب ۲۱ زون تخصصی ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار داشت: تعداد طرح‌های ثبت‌نامی در زون‌های آب، دانش‌آموزی، سلامت و الکترونیک به مراتب بیشتر از زون‌های دیگر است.
وی افزود: بالغ بر ۱۵۰ طرح در قالب ایده‌های نوآورانه، طرح‌های تجاری‌سازی و توسعه و فروش در این نمایشگاه حضور دارند که نسبت به دوره‌های قبل افزایش چشمگیری دارند.
رییس ستاد برگزاری نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع‌رشیدی با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر جامعه گفت: در این دوره از نمایشگاه، ۱۳ استان بصورت حضوری و استان‌های دورتر اغلب بصورت مجازی شرکت کرده‌اند و حتی زون دانش‌آموزی با مدیریت آموزش و پرورش بصورت مجازی پیش می‌رود.
وی، عدم استفاده از هزینه‌های دولتی را از تمایزات اصلی نهمین نمایشگاه رینوتکس تبریز برشمرد و خاطرنشان کرد: امسال کلیه هزینه‌های نمایشگاه اعم از هزینه‌های اجرایی و اجاره سالن‌ها را اسپانسرها تامین کرده‌اند و می‌توان گفت برخلاف دوره‌های قبل، نمایشگاه نهم هیچگونه هزینه دولتی نداشته است و تلاش شده به کمک اسپانسرهای حامی اکوسیستم نوآوری وفناوری استان برگزار شود.
غریب خواجه ادامه داد: برگزاری رویدادهای آموزشی و کارگاهی در قالب وبینار از دیگر تمایزات این دوره نمایشگاه است به گونه‌ای که بیش از ۶۰ رویداد وبیناری در حوزه‌های کشاورزی، اقتصاد بازار کار و حوزه‌های مرتبط با شرکت‌های دانش‌بنیان برای این دوره تعریف شده است.
وی اضافه کرد: به عنوان نمونه، استیج و پنل‌های چالشی و نیز پردیس سامیت تهران در نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع‌رشیدی استقرار یافته و رویدادهای خود را برگزار می‌کنند.
رییس ستاد برگزاری نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع‌رشیدی با اشاره به اینکه جشنواره نمایشگاه سرجای خود باقی است، گفت: ۵۰ طرح نهایی شده و داوران طی این هفته، طرح‌های نهایی را بصورت حضوری بررسی خواهند کرد.
غریب خواجه در خاتمه سخنانش از برگزاری مراسم اختتامه نمایشگاه در تاریخ ۲۱ آبان‌ماه خبر داد و اظهار داشت: در این مراسم، از سه فناور طلایی، نقره‌ای و برنزی منتخب جشنواره تجلیل خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=30129

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.