3

اطلاع‌رسانی گسترده مصرف ایمن و بهینه گاز از طریق تریبون‌های نماز جمعه

  • کد خبر : 30146
  • ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۳۲
اطلاع‌رسانی گسترده مصرف ایمن و بهینه گاز از طریق تریبون‌های نماز جمعه
رئیس روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: همزمان با شروع فصول سرد و تداوم برگزاری نمازهای عبادی، سیاسی جمعه، ضرورت رعایت نکات ایمنی و مدیریت مصرف از تریبون نماز جامعه به مشترکین یادآوری خواهد شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، غلامرضا قنبری با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: با تداوم برگزاری نمازهای عبادی، سیاسی جمعه و حضور گسترده و پرشور نمازگزاران در این اجتماع دینی مهم، پیام ضرورت مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی از طریق سخنرانی پیش از خطبه ها توسط مدیران و رؤسای شرکت گاز استان در تبریز و سایر شهرستان‌های تابع، به نمازگزاران انتقال می یابد.

وی تصریح کرد: نمازگزاران به عنوان یکی از مهم‌ترین سفیران و مروجان فرهنگی این شرکت در انتقال مفاهیم مصرف ایمن و بهینه از گاز طبیعی در راستای حفظ جان همنوعان خود و به منظور عمل به تعالیم و آموزه‌های دینی در زمینه پرهیز از اسراف در نعمت‌های الهی می‌باشند.

قنبری با اشاره به موضوعات کلی ارائه شده از طریق تریبون نماز جمعه افزود: مهم ترین موارد مشترک قابل ارائه از طریق تریبون نماز جمعه، آمار حوادث ناگوار ناشی از سهل‌انگاری مصرف‌کنندگان در استفاده از گاز طبیعی، رعایت استانداردهای فنی و نکات ایمنی مصرف، راهکارهای صرفه‌جویی و مدیریت مصرف و همیاری مردم با شرکت گاز استان در جلوگیری از افت فشار گاز در ایام افزایش مصرف می‌باشد.

وی ضمن تأکید بر لزوم همکاری و همیاری شهروندان در رعایت نکات ایمنی، ادامه داد: تا پایان هفت ماه سال جاری، با وقوع ۱۰۴ حادثه ناشی از سهل‌انگاری مشترکین، ۱۱ نفر جان خود را از دست داده و ۱۳ نفر مصدوم شده اند.

قنبری اذعان داشت: مهم ترین علل بروز آتش‌سوزی و مرگ خاموش، دودکش‌های غیراستاندارد شامل دودکش بدون کلاهک استاندارد، عدم نصب دودکش، چفت نبودن لوله دودکش، بسته بودن مسیر دودکش و استفاده از شیلنگ و بست‌های غیراستاندارد می‌باشد.

رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان یادآور شد: با همت و همیاری همگان و در راستای جلوگیری از بروز هرگونه نارسایی و افت فشار گاز، رعایت دمای رفاه (۱۸ تا ۲۱ درجه)، توصیه جدی شرکت گاز استان برای برخورداری از زمستانی بدون حادثه، توأم با آرامش و بدون چالش است.

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=30146

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.