6

معرفی دستاوردهای علمی و فناورانه سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح در نمایشگاه رینوتکس

  • کد خبر : 30340
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۷
معرفی دستاوردهای علمی و فناورانه سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح در نمایشگاه رینوتکس
در سومین دوره برگزاری زون فناوری هوافضا در نمایشگاه علم و فناوری ربع رشیدی (rinotex 2021)، دستاوردهای علمی، فنی، خدمات صنعتی و فناوری‌های پیشرفته در شرکت‌های سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح معرفی شدند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، تولید و پشتیبانی فنی انواع هلیکوپتر و هواپیما در کلاس‌های مختلف، نگهداری و تعمیرات اساسی، ارائه خدمات برای صنعت هوایی، خدمات هوایی چند منظوره و… بخشی از توانمندی‌های شرکت‌های هواپیماسازی ایران، صنایع هواپیمایی ایران، شرکت پشتیبانی و نوسازی هلیکوپترهای ایران وشرکت هواپیماسازی فجر است که توان متخصصان داخلی را به رخ رقبای بین‌المللی می‌کشد.

در کنار بنرهای معرفی توانمندی‌های صنعت هوایی، تجهیزات و پرنده‌های فوق سبک از جمله چتر اتوماتیک، پاراگلایدر، پاراموتور، پاراتراک و انواع پهپاد نیز به نمایش گذاشته شده است که نظر عموم بازدیدگان را به خود جلب می‌کند.

در کنار این تجهیزات به نمایش گذاشته شده، ماکت‌های زیبای پرنده‌های به کار گرفته شده در طول تاریخ نیروی هوایی ایران با رنگ استتار مخصوص نهاجا به نمایش درآمده‌اند که با استقبال چشمگیر بازدید کنندگان از نمایشگاه ربرو شده است.

به منظور ترویج و توسعه فرهنگ هوانوردی و فناوری‌های علوم هوافضا، ماهنامه صنایع هوایی که سال‌هاست در این زمینه نقش به سزایی را در ترغیب علاقه‌مندان به رشته‌های هوافضا داشته است در غرفه سازمان صنایع هوایی در اختیار مخاطبان و بازدیدکنندگان قرار داده می‌شود.

 

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=30340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.