5
با معرفی طرح‌های برتر؛

نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی به پایان رسید

  • کد خبر : 30384
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی به پایان رسید
نهمین نمایشگاه نوآوری و فنآوری ربع رشیدی که از 17 آبانماه در سالن امیر کبیر نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار شد، 21 آبان با معرفی طرح‌ها و ایده های برتر، به پایان رسید.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، در آئین اختتامیه این نمایشگاه که با حضور مسئولین استانی و جمع کثیری از بازدیدکنندگان برگزار شد، از سه طرح برتر این دوره از نمایشگاه، با اهداء لوح، تندیس و جوایز نقدی، تجلیل شد.

در ارزیابی و داوری تخصصی که پس از سه مرحله انجام شد، در نهایت، شرکت رایان پلیمر آرتا، به خاطر ارائه طرح تولید پلیمرهای زیست تخریب‌پذیر پلی لاکتیک اسید از آذربایجان‌شرقی، شرکت برتر و تندیس طلایی نهمین نمایشگاه ربع‌رشیدی را دریافت کرد.

همچنین پژوهشکده رانشگرهای فضایی – گروه پژوهشی عملگرها با ارائه طرح عملگر چرخ عکس العملی ماهواره‌های کوچک، رتبه دوم و تندیس نقره‌ای و شرکت هوشمند تجهیز فن‌آوا صنعت به خاطر ارائه طرح سامانه جامع پایش حمل و نقل، رتبه سوم و تندیس برنزی را دریافت کردند.

در نهمین نمایشگاه ربع رشیدی، همچنین از سوی پارک علم و فناوری استان، از سه طرح طراحی و ساخت دستگاه جوشکاری لوله‌های پلی‌اتیلنی به روش حرارتی- اصطکاکی- اغتشاشی، طرح نانو پودر هیدروکسی آپاتیت طبیعی و طرح تکنولوژی نوین بازیافت منابع تجدیدپذیر -راکتور سه کاره WKT، تجلیل شد.

حمایت مالی برای توسعه طرح‌های فوق به مبلغ یک میلیارد ریال، استقرار در پارک علم و فناوری استان، بدون تشریفات پذیرش، پشتیبانی از ایده تا مرحله تجاری‌سازی و ورود به بازار، جوایز تشویقی پارک علم و فناوری استان، برای طرح‌های فوق بود.

اضافه می شود، در نهمین نمایشگاه نوآوری و فنآوری ربع‌رشیدی از طرح و ایده کمربند بینا به عنوان طرح برگزیده بخش دانش‌آموزی هم تجلیل شد.

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=30384

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.