1
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی؛

۱۴۲ ایده در زون شرکت آب و فاضلاب استان در این نمایشگاه حضور داشت

  • کد خبر : 30424
  • ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲
۱۴۲ ایده در زون شرکت آب و فاضلاب استان در این نمایشگاه حضور داشت
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: نمایشگاه ربع رشیدی می‌تواند به عنوان دروازه ورود طرح‌ها و ایده‌های دانش‌بنیان به چرخه تولید و صنعت باشد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، علیرضا ایمانلو در بازدید از نهمین نمایشگاه ربع رشیدی با بیان اینکه این شرکت حضور فعالی در نمایشگاه داشته، اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان، در ۵ دوره اخیر، مسئول زون آب نمایشگاه ربع رشیدی است.
وی گفت: حدود ۱۴۲ طرح و ایده شامل ۴۷ طرح در بخش ایده‌های نوآوری و فناوری، ۹۱ طرح در بخش توسعه و تجاری‌سازی و ۴ طرح هم جهت فروش در زون آب ربع رشیدی حضور داشتند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان با اشاره به دیگر اقدامات و فعالیت‌های زون آب در نهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی با محوریت مدیریت منابع آبی‌ معرفی طرح‌های خوب در زمینه پایش آب و انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های تبریز و صنعتی سهند از دیگر فعالیت‌های مثبت در این نمایشگاه بود.
ایمانلو، شرکت آب و فاضلاب را یکی از شرکت‌های برتر در حوزه پژوهش و فناوری در سطح کشور دانست و گفت: شرکت آب و فاضلاب استان، پنج سال متوالی به عنوان پژوهشگر برتر کشور انتخاب و از سوی وزیر نیرو مورد تجلیل قرار می‌گیرد.
وی افزود: علاوه بر اینکه همیشه سعی می‌کنیم از فناوری‌های روز دنیا بهره ببریم، در کنار آن پژوهشگران و محققین خود شرکت هم طرح‌های خوبی را تولید و به دیگر استان‌های کشور صادر کرده‌اند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=30424

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.