2

نصب ۷ هزار و ۷۵۶ انشعاب گاز شهری و روستایی در هفت ماه گذشته

  • کد خبر : 30489
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۰:۱۴
نصب ۷ هزار و ۷۵۶ انشعاب گاز شهری و روستایی در هفت ماه گذشته
مدیر بهره‌برداری شرکت گاز آذربایجان‌شرقی گفت: طی هفت ماه گذشته 7 هزار و 756 انشعاب گاز شهری و روستایی در استان نصب شده است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، خسرو آریان‌پور با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: تا پایان مهرماه سال جاری، با نصب ۲ هزار و ۹۳۵ انشعاب شهری و نصب ۴ هزار و ۸۲۱ انشعاب در بخش روستایی، شمار انشعاب گاز نصب شده در سطح استان به ۶۸۷ هزار و ۷۹۵ مورد افزایش یافته است.
وی با اشاره به پروژه‌های فعال گازرسانی در ۲۱۷ روستای استان افزود: مطابق برنامه زمانبندی، نصب انشعابات گاز بخش های روستایی در حال گازرسانی استان نیز در دستور کار حوزه بهره برداری قرار گرفته است.
مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان تصریح کرد: بازدیدهای ادواری از روند اجرای پروژه‌های گازرسانی، رسیدگی به امور پیمانکاران اجرایی از طریق برگزاری اتاق فکر، برگزاری جلسات مدوّن کنترل پروژه، تأمین مالی و کالایی پروژه‌ها و جلوگیری از رکود در اجرا، تسهیل در مراحل تسویه کالایی و اجرایی پیمان‌ها، ارزیابی پیمانکاران و بکارگیری نیروهای با صلاحیت و توانمند و… از مهم‌ترین اقدامات اجرایی در تحقق تعهدات گازرسانی در بخش روستایی می‌باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به جایگاه های CNG اشاره و تصریح کرد: امسال گازرسانی به ۷ جایگاه متقاضی گاز در برنامه اجرایی قرار داشته که به فراخور مجوزهای صادره مورد اقدام قرار خواهد گرفت.
آریان‌پور همچنین اظهار داشت: هم اکنون ۱۶۸ جایگاه CNG در سطح استان فعال می‌باشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=30489

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.