3
زور زمین‌خواران در شهرک ارم چربيد؛

صحبت از ۱۰۰۰ میلیارد در میان است!

  • کد خبر : 30648
  • ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷
صحبت از ۱۰۰۰ میلیارد در میان است!
عليرغم اقدامات قانونی براي جلوگيری از زمين‌خواری 5 هکتاری در شهرک ارم، زور زمين‌خواران چربيده و اقدامات اوليه برای تصرف اراضی ملی آغاز شده است!

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، تابستان گذشته بود که گروهی از زمین‌خواران شناخته شده(!) بدون ترس از تبعات قانونی و با هدف تصرف اراضی ملی، نسبت به قلع و قمع ۵۶۰ اصله درخت که توسط شهرداری کاشته شده بود اقدام کردند!

این رویداد با واکنش شدید افکار عمومی روبرو شده و پای دادستان، نمایندگان مجلس، مسکن و شهرسازی و شهرداری تبریز را به ماجرا کشید و در پی استعلام دادگستری، اداره کل مسکن و شهرسازی طی نامه‌ای رسما تاکید کرد که قطعه زمین مذکور جزو اراضی ملی بوده و سند آن به شماره ۱۲۸۷۶ به نام دولت جمهوری اسلامی ایران است.

گرچه در آن ایام امید می‌رفت اقدامات قانونی به خلع ید زمین خواران منجر گردد اما به نظر می‌رسد زور محافل پشت پرده بر ارگان‌های قانونی چربیده به طوری‌که با استقرار کیوسک نگهبانی و محاصره آن محدوده با مینی‌بوس‌ها اقدامات نهایی برای حصارکشی در اراضی فوق آغاز شده است!

براساس اعلام منابع محلی، ارزش این قطعه زمین ۱۰۰۰ میلیارد تومان برآورد می‌شود، رقمی که می‌تواند ریشه یک فساد بزرگ در این کلانشهر باشد.

 

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=30648

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.