13

دومین دوره مسابقات جام پرچم در ۱۰ رشته ورزشی برگزار می‌شود

  • کد خبر : 30778
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۳
دومین دوره مسابقات جام پرچم در ۱۰ رشته ورزشی برگزار می‌شود
فرمانده بسیج شهرداری تبریز از برگزاری دومین دوره مسابقات نونهالان جام پرچم از ۱۰ دی ماه به مدت ۴۴ روز در تبریز خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، ملاحسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: دوره اول جام پرچم دهه فجر ۱۳۹۸ با حضور ۳۶۳۰ نفر  ورزشکار نونهال در تبریز برگزار و با استقبال قابل‌توجه شهروندان و نوجوانان بویژه در مناطق محروم و حاشیه‌نشین شهر مواجه شد.
وی با بیان اینکه قرار بود دوره دوم این مسابقات سال گذشته برگزار شود که شیوع کرونا و محدودیت‌های اعمال شده از سوی ستاد ملی کرونا اجازه برگزاری آن را نداد، افزود: حالا که شاهد سیر نزولی کرونا در کشور هستیم دومین دوره مسابقات را با رعایت تمامی پروتکل‌ها برگزار می‌کنیم.
فرمانده بسیج شهرداری تبریز ادامه داد: دوره اول مسابقات با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت‌های مجموعه شهرداری تبریز و کمترین هزینه ممکن برگزار و به ۵۰۰ نفر از ورزشکاران جوایزی اهدا گردید.
وی اعتبار هزینه شده برای اولین دوره مسابقات را کمتر از ۸۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: برای دومین دوره مسابقات جام پرچم که براساس پیش‌بینی‌ها احتمالا حدود ۵ هزار نفر شرکت کننده داشته باشد دو برابر دوره اول هزینه در نظر گرفته شده است.
ملاحسینی اضافه کرد: دومین دوره مسابقات جام پرچم همزمان با تبریز در تمامی کلانشهرهای کشور به صورت مستقل برگزار شده و تبریز به عنوان دبیرخانه مرکزی، این مسابقات را مدیریت خواهد کرد.

▪️داشتن کارت واکسن برای ثبت‌‌نام الزامی است

دبیر برگزاری دومین دوره مسابقات جام پرچم نیز در این نشست طی سخنانی گفت: این مسابقات با هدف ایجاد فضای نشاط، روحیه رقابت سالم و ترغیب نونهالان برای روی آوردن به ورزش به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۴۴ روز برگزار می‌شود.
اسماعیل شاهی، شعار دومین دوره مسابقات جام پرچم را “آبادانی، صلح‌طلبی و صلابت و پایداری ملت ایران” اعلام کرد و افزود: در این مسابقات، نونهالان زیر ۱۴ سال شهرستان تبریز (تبریز، باسمنج، سردرود و خسروشهر) در ده رشته دو ومیدانی، کشتی، آمادگی جسمانی، مینی‌فوتبال، فوتبال، والیبال، شنا، هندبال، تکواندو تنیس روی میز به رقابت می‌پردازند.
وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات، تمامی سالن‌های ورزشی شهرداری و سپاه و برخی از سالن‌های اداره کل ورزش و جوانان درگیر خواهند شد، گفت: ثبت‌نام از داوطلبان از دهم تا آخر دی ماه در مجموعه ورزشی شهید توانا در خیابان ورزش و تمامی مناطق و سازمان‌های تابعه شهرداری انجام خواهد گرفت.
دبیر برگزاری دومین دوره مسابقات جام پرچم با اشاره به اینکه ثبت‌نام در این مسابقات کاملا رایگان و بدون اخذ هرگونه هزینه‌ای خواهد بود، اظهار داشت: داشتن کارت واکسن (برای داوطلبان بالای ۱۲ سال) برای ثبت‌‌نام الزامی است و در جریان ثبت‌نام و برگزاری مسابقات تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت شده و اکیپ‌های پزشکی در همه سالن‌ها مستقر خواهند شد.
شاهی در خاتمه سخنانش تاکید کرد: تیم داوری این دوره از مسابقات از سوی هیئت‌های ورزشی تامین و داوران حرفه‌ای استان و شهر سپرده خواهد شد‌.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=30778

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.