5
استاندار آذربایجان شرقی:

ذخیره اقلام ضروری و مورد نیاز مردم باید به وفور انجام شود

  • کد خبر : 30740
  • ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
ذخیره اقلام ضروری و مورد نیاز مردم باید به وفور انجام شود
استاندار آذربایجان شرقی گفت: ذخیره اقلام ضروری و مورد نیاز مردم باید به وفور در استان انجام شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، عابدین خرّم در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، با تأکید بر نظارت جدی دستگاه‌های مسئول بر چرخه تولید، تأمین و توزیع کالاهای اساسی، اظهار داشت: مسئولان در بازدیدهای میدانی، مشکلات و گره‌های کور این چرخه را شناسایی و برای رفع آنها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه پاکدستی، کارآمدی، فسادستیزی و حضور در بین مردم از اولویت‌های دولت سیزدهم است، افزود: مسئولان باید به صورت فعال در میدان عمل حاضر باشند و مسائل و مشکلات را از نزدیک و بدون واسطه مشاهده کنند.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر نظارت جدی بر رعایت قیمت‌های مصوب در بازار، گفت: افزایش سرسام‌آور و غیرمجاز قیمت‌ها، مردم بخصوص اقشار ضعیف را تحت تأثیر قرار می‌دهد و لازم است دستگاه‌های مسئول، نظارت‌های خود را چند برابر کنند.

خرّم با تأکید بر اینکه مصوبات جلسه تنظیم بازار باید در سطح جامعه قابل مشاهده باشد، گفت: ذخیره اقلام ضروری و مورد نیاز مردم نیز باید به وفور در استان انجام شود تا در صورت بروز کمبود و یا مسائل مقطعی دچار مشکل نشویم.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین در تماس تلفنی با رئیس سازمان دامپزشکی کشور، صدور مجوز شروع عملیات اجرایی احداث مرغداری گوشتی ۶ میلیون قطعه‌ای در استان را خواستار شد.

در این جلسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در خصوص تأمین گوشت مرغ، گوشت قرمز و نهاده‌های دامی و معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت نیز از اقدامات نظارتی این سازمان گزارش ارائه کردند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=30740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.