5
مسئول بسیج کارکنان شهرداری:

دومین دوره جام پرچم در تبریز برگزار می‌شود

  • کد خبر : 30846
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵
دومین دوره جام پرچم در تبریز برگزار می‌شود
همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دومین دوره‌ی جام پرچم به میزبانی تبریز و با حضور تیم‌هایی از شهرستان تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، رحیم ملاحسینی در نشست خبری دومین جشنواره ورزشی پرچم اظهار کرد: جام پرچم در راستای تبیین اهمیت پرچم جمهوری اسلامی ایران  برای افراد زیر ۱۴ سال برگزار می‌شود که  در دوره‌ی اول با حضور ۴ هزار و ۳۶۰ نفر استقبال خوبی از این جشنواره به عمل آمد و پیش‌بینی ما حضور ۵ هزار نفر در دومین دوره این جشنواره است.

وی افزود: در سال ۹۸ مسابقات به‌صورت پایلوت و به‌مدت ۱۰ روز در تبریز برگزار شد و در برخی رشته‌ها از داوران بین‌المللی نیز استفاده کردیم.

وی خاطرنشان کرد: با واکسیناسیون عمومی کرونا، نوید برگزاری دور جدید این مسابقات نیز برای ما داده شده و در همین راستا با اخذ مجوز از ستاد کرونا اقدام به برگزاری دومین دور مسابقات جام پرچم خواهیم کرد.

ملاحسینی اضافه کرد: این رقابت‌ها در ۴۴ روز با شعار آبادانی، صلح طلبی و با هدف ایجاد فضای شاد و همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رشته‌های دومیدانی، فوتبال و مینی فوتبال، والیبال، شنا، هندبال، تکواندو و تنیس روی میز  برگزار خواهد شد.

وی در خصوص هزینه ثبت‌نام شرکت کنندگان در این جشنواره یادآور شد: هیچ هزینه‌ای در این رقابت‌ها دریافت نخواهد شد و تمامی امکانات مسابقات نیز رایگان است.

مسئول بسیج کارکنان شهرداری با بیان اینکه در بحث داوری از ظرفیت هیأت‌های ورزشی استفاده خواهد شد، افزود: داشتن کارت واکسن برای شرکت کنندگان در این جشنواره الزامی است و در محلهای برگزاری مسابقات، اکیب بهداشتی برای نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حاضر خواهند شد.

ملاحسینی خاطرنشان کرد: ثبت نام از روز پنج آذر که  مصادف با روز بسیج مستضعفین است، آغاز و تا آخر آذرماه ادامه خواهد داشت و مسابقات نیز از هشتم دی‌ماه آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=30846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.