1

گروه اقتصادی زنوزی در استان اردبیل سرمایه‌گذاری می‌کند

  • کد خبر : 30841
  • ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
گروه اقتصادی زنوزی در استان اردبیل سرمایه‌گذاری می‌کند
استاندار اردبیل از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین استانداری و گروه اقتصادی زنوزی با پیشنهاد بسته‌های سرمایه‌گذاری در بخش کشت و صنعت، معادن، صنایع تبدیلی کشاورزی و صنعت خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سیدحامد عاملی در نشست با گروه سرمایه‌گذاری زنوزی اظهار کرد: این گروه از مدتی قبل، ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان را بررسی کرده و تلاش می‌کنیم با معرفی بیشتر توانمندی‌های استان، زمینه سرمایه‌گذاری این گروه اقتصادی بزرگ را فراهم کنیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های این گروه اقتصادی در زمینه حمل‌ونقل هوایی، حضور این شرکت در این حوزه را در استان یادآور شده و از برنامه‌ریزی برای اقدام ویژه در استان در آینده نزدیک خبر داد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه تلاش دولت و مسوولان استانی برای جذب سرمایه گذار بوده، هدف از این اقدامات را ارتقای وضعیت اقتصادی مردم و زندگی عزت‌مندانه اهالی استان عنوان کرد.

عاملی به وجود توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ویژه در استان اشاره کرد و شناسایی و معرفی درست این ظرفیت‌ها را گامی برای رونق سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف دانست‌.

تلاش برای استقرار ۲ هواپیما در اردبیل

مدیر گروه اقتصادی زنوزی نیز به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری برای سرمایه‌گذاری در استان اشاره کرد و اجرای بندهای این تفاهم‌نامه را موجب تحول بزرگ اقتصادی در استان دانست.

محمدرضا زنوزی افزود: سرمایه‌گذاری در بخش‌های کشت و صنعت، معادن، صنعت و بخشی از خودروسازی، از جمله بندهای این تفاهم‌نامه است.

وی به فعالیت این گروه اقتصادی در حوزه حمل‌ونقل هوایی اشاره کرد و گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام گرفته با استاندار اردبیل تلاش می‌کنیم یک بیس پروازی در استان دایر کرده و ۲ هواپیما در استان را مستقر کنیم تا شرکت هواپیمایی آتا به استان اردبیل ارایه خدمات کند.

 زنوزی گفت: با استقرار این هواپیماها در اردبیل، خدمات پروازی داخلی و خارجی به استان ارایه می‌شود که البته این تفاهم‌نامه سه جانبه با اردبیل، آذربایجان غربی و شرکت هواپیمایی آتا خواهد بود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=30841

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.